Spletno oglaševanje
Raziskave kažejo, da podjetja v letu 2019 namenjajo že več kot 60% marketinških sredstev izključno za spletno oglaševanje. Predvsem s prihodom in eventuelno dominacijo mobilnih naprav v žepu vsakega posameznika je spletno oglaševanje postalo ključen kanal tudi v sektorjih, kjer so do nedavnega prevladovali uveljavljeni kanali (tiskani oglasi, sejmi, obcestno oglaševanje, TV prodaja, itd).
Tržni delež spletnega oglaševanja se napram klasičnim oglaševalskim metodam ne povečuje brez razloga. Prednosti je namreč veliko:
- – na spletu lahko vsak oglaševalski vložek natančno izmerimo in izračunamo, koliko prodaje nam je prinesel
- – na spletu lahko pogosto zelo natančno določimo demografsko skupino, ki ji bomo prikazovali oglase.
- – splet nam omogoča vedno več različnih kanalov za oglaševanje (Facebook, Google, LinkedIn, YouTube, mobilne aplikacije, itd);
- – vedno več uporabnikov za nakupovanje izdelkov ali iskanje ponudnikov storitev uporablja izključno splet.
Če vaše ponudbe še ne oglašujete na spletu, ne odlašajte – kontakirajte nas. Naša ekipa strokovnjakov vam bo z veseljem priskočila na pomoč in pripravila oglaševalsko strategijo z vaše podjetje.
Google Ads oglaševanje
Med prvimi Google rezultati se lahko pojavite tudi, če ne izvajate SEO optimizacije za spletne iskalnike (kljub temu, da je to priporočljivo v vsakem primeru). Lahko se odločite za Google Ads (prej Google AdWords) oglaševanje in vaša spletna stran se bo prikazovala med prvimi rezultati za ključne besede, ki jih določite.
Z Google Ads zakupite prikazovanje vaših oglasov na Google iskalniku, v Gmail vmesniku, na Google zemljevidih, na spletnih straneh z Google oglasi (Google Display network), na YouTube video posnetkih, itd.
Koliko stane Google oglaševanje?
Prikazovanje oglasov na Google Ads sistemu je osnovano na sistemu avkcije (dražbe). Najvišje med Google oglasi bo torej prikazano sporočilo oglaševalca, ki bo pripravljen za to največ plačati. Vendar to ne pomeni, da je lahko oglaševalec prvi med konkurenco s preprosto najvišjim vložkom, saj bi to vodilo v nekvalitetno ponudbo za kupce. Google to rešuje z oceno kakovosti oglasov in spletne strani oglaševalca, to oceno pa imenuje Quality Score (QS).
Za učinkovito oglaševanje je ključnega pomena, da imate dobro QS oceno, saj vpliva na ceno vsakega klika, ki ga potencialna stranka opravi na vaš oglas. Na ustrezno dobro (visoko) Quality Score oceno pa lahko vplivate na različne načine. Najbolj pomemben dejavnik, ki vpliva na QS oceno je CTR. CTR je angleški izraz Click-Through Rate, predstavlja pa odstotek Google uporabnikov, ki kliknejo vaš oglas. Če vaš oglas klikne večji odstotek ljudi, to pomeni, da je zanimiv za obiskovalce. Posledično tudi Google zasluži več, zato je to najpomembnejši factor pri QS oceni.
Na QS bistveno vplivajo tudi drugi dejavniki, naprimer uporabniška izkušnja na spletni strani. To pomeni, da je smotrno poskrbeti, da je spletna stran:
– dobro optimizirana za hitro delovanje (tudi na mobilnih napravah);
– dobro optimizirana za prodajno učinkovitost (uporaba prodajnih pospeševalcev);
– ustrezno varna za obiskovalce (npr. da uporablja SSL certifikat);
– itd.
Z dobro optimizirano spletno stranjo ulovite kar 2 muhi na 1 mah: vaša prodaja se bo povečala, obenem pa boste za Google Ads oglaševanje plačevali manj zaradi dobre QS ocene.
Zato je pomembno, da za Google Ads oglaševanje izberete ustreznega partnerja, ki vam pomaga pri postavitvi in izvedbi dobro optimiziranih oglaševalskih kampanj. Tako boste oglaševali ceneje in bolj učinkovito.
Facebook oglaševanje
Facebook (FB) se je v zadnjih letih iz socialnega omrežja prevelil v največjo spletno oglaševalsko platform na svetu. Če smo pred leti le redko videli kakšen oglas na FB, sedaj lahko vidimo poplavo oglasov za najrazličnejše izdelke. Facebook uporablja že skoraj vsak Slovenec, saj je po zadnjih podatkih registriranih več kot 1,1 milijona Slovencev, dnevno aktivnih pa je kar 76% le-teh, torej več kot 830.000! Še bolj presenetljivo pa je dejstvo, da je najhitreje rastoča starostna skupina Facebook uporabnikov starejša od 55 let. To je nedvoumen indikator, da je Facebook zrela oglaševalska in eCommerce platforma.
Bistvena prednost Facebook oglaševanja je, da ima skupno že skoraj 2 milijardi aktivnih uporabnikov ter da lahko pri oglaševanju te uporabnike zelo dobro filtriramo. Za razliko od podjetja Google ima Facebook zelo točne podatke o osebnih podatkih uporabnikov, npr. spol, starost, izobrazbo, zaposlitev, lokacija, interesi, aktivnosti.
Z uporabo teh podatkov je možno oglase prikazovati le točno tistim uporabnikom, ki jih določimo kot najbolj primerne potencialne kupci. To pa močno poveča cenovno učinkovitost oz. izkoristek oglaševanja (ROI), kar je tudi najbolj pomembno pri spletnem oglaševanju.
Kako poteka Facebook oglaševanje
Najprej sestavimo točno določene ciljne skupine Facebook uporabnikov, ki jim želimo prikazovati določene oglase. Slednje sestavimo na podlagi izdelka oz. storitev, ki se oglašujejo in na podlagi prodajne politike, skladne z vašim podjetjem.
Nato pripravimo relevantne oglaševalske kampanje, kjer se pripravi komplete (zbirke) oglasov, ki so prilagojeni izbranim ciljnim skupinam. To je tudi najbolj ključen korak, saj je uspešnost oz. dobičkonosnost oglaševalske kampanje odvisna od tega, kako zelo prilagojeni so oglasi za izbrano ciljno publiko.
Nato sledi lansiranje pripravljenih oglaševalskih kampanj ter njihovo vzdrževanje. To vključuje:
– spremljanje in merjenje rezultatov oglaševanja,
– dodeljevanje dodatnih finančnih sredstev tistim kampanjam, ki imajo dobre rezultate;
– analizo kampanj s slabšimi rezultati in implementacija morebitnih popravkov ali ugasnitev kampanj s slabo performanso;
– priprava poročil o uspešnosti (vključno s priporočili za nadaljnje oglaševanje).
Integriajte v vašo digitalno strategijo tudi Facebook oglaševanje! Kontaktirajte nas.