Optimizacija spletnih strani

Poskrbite, da bo vaša spletna stran uvrščena med prvimi rezultati v Google iskalniku. Zakaj je to tako pomembno? Ali ste vedeli, da drugo stran Google rezultatov obišče le 4% uporabnikov Google iskalnika? Če se torej vaša spletna stran ne nahaja med prvimi rezultati, izgubite kar 95% potencialnih strank, ki išče prav vaše storitve!

To, da je spletna stran med prvimi rezultati dosežemo z optimizacijo spletnih strani (SEO – Search Engine Optimization). Ko potencialna v Google vtipka storitev, ki jo iščejo, mora biti vaša predstavitev med prvimi petimi ali vsaj prvimi desetimi mesti. Tako si zagotovite, da bo vaša spletna strana dovolj vidna za potencialne stranke / naročnike. Seveda jih mora potem vaša predstavitev tudi ustrezno motivirati, da vas stranke kontaktirajo ali, v primeru spletnih trgovin, oddajo naročilo izdelkov ali storitev. Več o tem lahko preverite pod sekcijo Optimizacija spletne prodaje.

Kako poteka optimizacija spletnih strani

– Analiza spletne strani

Najprej je potrebno analizirati obstoječe stanje spletne strani, kjer preverimo vsebino in strukturo spletne strani. Oboje mora biti namreč prilagojeno ciljnim besedami, za katere želim spletno stran pozicionirati. Optimizacija za konkurenčnost v Google iskalniku se torej prične že v sami sestavi strani in organizaciji vsebine. V nasprotnem primeru proces optimizacije zelo otežen, saj je potrebno z dodatnim delom nadoknaditi pomanjkljivosti v sami spletni strani.

Analiza stanja zajema tudi pregled iskalnih poizvedb, ki jih potencialni kupci izvajajo na Google iskalniku. Z drugimi besedami, potrebno je preveriti, kaj ljudje vtipkujejo v Gogle, ko iščejo našo storitev. Šele tako pridobimo dragocene informacije, na podlagi katerih lahko pripravimo ustrezno vsebino spletne strani in oblikujemo prodajno strategijo.

– Izboljšave spletne strani (on-site optimization)

Na podlagi analize stanja nato pripravimo predloge izboljšav, tipično na področju vsebine in organizacijske strukture spletne strani. To pripravimo na podlagi raziskave ključnih besed, ki smo jo opravili v prvi točki. Šele na podlagi poizvedb, ki jih naše bodoče stranke vpisujejo v Google iskalnik, lahko pripravimo vsebino, ki je prilagojena željam in pričakovanjem strank. To je tudi bistveno za prodajno optimizirano spletno stran, ki bo vašemu podjetju prinesla nova naročila in nove stranke.

Optimizacija spletnih strani

Izgradnja kakovostnih povratnih povezav (off-site optimization)

Spletni iskalnik Google spletne strani v svojih rezultatih razvršča po pomembnosti. Najpomembnejši dejavnik, na podlagi katerega Google oceni pomembnost določene spletne strani, pa so povratne povezave. To pomeni, da algoritem Google iskalnika:

stalno preverja, katere strani vsebujejo povezave (t.i. “hyperlink”) do vaše strani;
na podlagi pomembnosti teh spletnih strani izračunava pomembnost vaše spletne strani.
Pri izgradnji povezav je zato zelo pomembna kakovost strani, ki kažejo na vašo spletno stran. Nekakovostne povezavo imajo lahko namreč nasproten, negativen učinek na pozicijo vaše spletne strani.

Optimizacija spletnih strani je ključ za uspeh na spletu

Ustrezno optimizirana spletna stran ni bistvena samo za dobre pozicije v Google iskalniku. Tudi če uporabljate katerokoli plačljivo oglaševanje, bo oglaševanje za dobro optimizirano spletno stran bistveno bolj učinkovito kot za neoptimizirano stran. V nekaterih primerih pa bo dejansko tudi cenejše, kot npr. pri Google Ads oglaševanju.

Kakovostna, SEO optimizirana spletna stran namreč:

strankam nudi premišljeno in logično navigacijo (struktura vsebine);
potencialnim kupcem nudi vsebino, ki je prilagojena točno njihovim interesom;
vsebuje ustrezne prodajne pospeševalce, da se stranka lažje odloči za nakup / naročilo;
hitro in brez napak deluje na vseh napravah (telefon, tablica, računalnik);
nudi ustrezno varen nakup (SSL certifikat).
Vse to pa zelo pripomore k temu, da vašemu podjetju potencialni kupci lahko zaupajo in posledično naročijo izdelek / storitev na vaši strani. Tudi če vašo spletno stran oglašujete drugače (preko Google Ads, Facebook-a ali Youtube-a) je še vedno priporočljivo, da sledite smernicam za SEO optimizacijo.

Optimizacija spletnih strani je obsežno in zahtevno področje, ki pa lahko ob pravilni izvedbi lahko veliko pripomore k boljši prodaji oz. povečanju učinkovitosti oglaševanja. Če potrebujete dodatne informacije o optimizaciji spletnih strani se lahko kadarkoli obrnite na našo ekipo.

Z veseljem vam bomo pomagali osvojiti prva mesta na Google iskalniku in prehiteti konkurenco!