Optimizacija spletne prodaje

Optimizacija spletne prodaje pomeni, da pregledamo vašo spletno stran in izvedemo ukrepe, ki bodo povečali število oddanih naročil ali povpraševanj. Veliko podjetij nudi kakovostne storitve ali izdelke, tudi za ugodno ceno, vendar -prodajne številke niso blesteče. Tukaj nastopimo mi in vam pomagamo do boljših rezultatov!

Z dolgoletnimi izkušnjami na področju spletne prodaje analiziramo vaš poslovni model in spletno ponudbo ter svetujemo, katere ukrepe bi bilo potrebno sprejeti (in seveda, implementirati) za izboljšanje rezultatov.

Ti ukrepi so lahko zelo različni in v celoti odvisni od:

– obstoječega stanja spletne trgovina oz. spletne strani;
– načina poslovanja podjetja in zadanih ciljev;
– vrste storitve ali izdelkov, ki jih podjetje nudi;
– ipd.

Optimizacija za konverzije je namreč postopek, ki je popolnoma prilagojen naročniku in ga ni možno izvajati pavšalno. Vsako podjetje ima namreč svojo unikatno zgodbo in unikatne cillje, zato ta process v celoti prilagodimo naročniku, njegovim željam in potrebam.

Osnovni pojmi pri optimizaciji spletne prodaje

CRO – Conversion Rate Optimization: to je tudi drugo ime za optimizacije za spletne konverzije oz. optimizacijo spletne prodaje;

CTA – Call To Action: oz. slovensko poziv k akciji. Gre za izjemno pomemben element vsake spletne prodaje. Tipično je to gumb (ali povezava) s pozovemo uporabnika k neki akciji: naprimer k nakupu izdelka ali k oddaji naročila (izpolnitvi spletnega obrazca);

A/B testiranje: to pomeni, da pripravimo dve različici prodajnega obrazca ali celo prodajne strani in nato testiramo, katera nam prinese več naročil.

Zakaj je prodajna optimizacija spletne strani ključna za vaš spletni posel?

Ker vas preveč stane, da tega ne bi optimizirali! 

Kako? Preprosto! 

Upoštevati je potrebno, da ima podjetje s pridobivanjem obiskovalcev za svojo spletno stran določene stroške. Ne glede na to, ali obiskovalce pridobiva s SEO optimizacijo za iskalnike ali s spletnim oglaševanjem (Google Ads, Facebook, ipd) ali kako drugače – vedno nastanejo stroški. Tudi če podjetje vse te aktivnosti izvaja v lastni režiji, nastanejo stroški pri plači zaposlenih ali s porabljenim časom lastnika podjetja. In če spletna stran ni prodajno optimizirana, pomeni, da ne “iztisnemo” toliko naročil ali povpraševanj iz obiskovalcev kot bi jih lahko. 

Optimizacija spletne prodaje

Na eni strani torej podjetje ima določene stroške s spletno stranjo in z vsemi obiskovalci na njej, na drugi strani pa je od podjetja odvisno, ali bo iz spletne strani iztržilo maksimalno, kar lahko.

Kako pravilno optimizirati spletno prodajo

Ključno je, da pri optimizaciji prodaje razumemo, da pomeni pridobivanje pravih strank, ne vseh strank. V čem je razlika?

Razlika je v tem, da optimizacija konverzije ne pomeni slepo optimiziranje oglaševalskih kampanj za to, da nam ustvarijo čim več klikov. Ti kliki morajo namreč realizirati tudi določeno število nakupov. To pa lahko dosežemo le tako, da so oglaševalske kampanje ustrezno optimizirane za pravo ciljno skupino kupcev.

Nadalje, tudi če zabeležimo določeno število nakupov, morajo biti to “pravi” nakupi “pravih” strank. Če smo npr. kupce zavedli z neresničnim ali preveč optimističnim oglaševanjem, bodo ta naročila slej ko prej stornirana in kupci bodo zahtevali vračilo kupnine. Nepremišljena ali nekakovnostna optimizacija konverzij tako lahko prinese le dodatne stroške.

Zato svetujemo, da se optimizacije prodaje lotite na premišljen način in z izbiro pravega ponudnika, ki razpolaga z dovolj izkušnjami, znanja in referencami. Le tako je možno zagotoviti, da se optimizacije prodaje lotite na pravilen način.

Želite, da tudi vašemu podjejtu pomagamo izboljšati spletno prodajo? Kontaktirajte nas in se dogovorite za brezplačni posvet še danes.