Google Ads napake

3 pogoste napake oglaševanja v Google Ads iskalnem omrežju

Oglaševanje v spletnem iskalniku Googlu je postalo dostopno vsem. Tako lahko praktično vsakdo z nekaj malega znanja vzpostavi oglaševalsko kampanjo v oglaševalskem sistemu Google Ads (prej AdWords). Orodje za kreiranje oglasov nas vodi iz koraka v korak, napišemo naslov, vsebino oglasa, dodamo povezavo, določimo znesek, ki ga želimo porabiti za oglaševanje in že štejemo denarce od prodaje.

No ja, vse pa vendarle ni tako enostavno! Pri postavljanju oglaševalskih kampanj pogosto prihaja do napak, ki lahko »poberejo« precej denarja. Katere so najpogostejše tri, smo vam zaupali v nadaljevanju. Spoznajte jih in se prepričajte, da jih ne delate tudi sami.

1. Neuporaba ujemanja ključnih besed (Keyword Matches)

V razdelek Keywords vnesemo vse ključne besede, za katere želimo, da se naš oglas prikaže, a se na tem mestu ne smemo ustaviti. Za optimalen izplen oglaševanja moramo biti vsekakor pozorni na naslednje zadeve:

  1. Broad match (široko ujemanje)
  2. Phrase match (frazno ujemanje)
  3. Exact match (natančno ujemanje)

1. Broad match (široko ujemanje). Nastavljeno je na samem začetku. Če nastavitev ključnih besed ne boste spreminjali, se bo vaš oglas prikazoval tudi na iskanja, kjer se bodo uporabljale napačne ali povezane besede.

Primer: vnesli ste ključno besedo obutev, vaš oglas bo morda videl nekdo, ki bo iskal moški čevlji, športni copati ipd.

2. Phrase match (frazno ujemanje). To pomeni, da se bo vaš oglas pojavil ob iskanju, ki bo poleg vaše ključne besede (pred ali za njo) vsebovalo še druge besede.

Primer: vnesli ste ključno besedo “ženski čevlji” (z narekovaji), vaš oglas se bo prikazal za iskanje ženski čevlji za poroko, modni ženski čevlji ipd.

3. Exact match (natančno ujemanje). Vaš oglas bo prikazan ob natančnem ujemanju iskane ključne besede ali pa ob zelo podobni različici. Za tovrstno ujemanje se uporabljajo oglati oklepaji pred in za ključno besedo.

Primer: vnesli ste ključno besedo [ženski čevlji], oglas bo prikazan ob poizvedbah: ženski čevlji, čevlji za ženske ipd.

2. Slabo spisana vsebina Google Ads oglasa

Zelo pomemben del oglaševanja na Googlu je vsebina samega oglasa. Potrebno je biti pozoren pri sestavi naslova in vsebine oglasa. Googlovo orodje za kreiranje oglasov nam je v veliko pomoč pri številu znakov, ki jih vstavimo v oglas, ostalo pa je na nas samih.

Obstajajo omejitve, ki jih ne moremo preseči, zato je velikokrat pravi izziv napisati dober CTA (call to action) oglas. Naslov mora pritegniti »iskalca«, ki bo takoj prepoznal kvalitetno vsebino glede na svojo poizvedbo. Vsebina oglasa pa ga mora pripraviti do te mere, da bo želel izvedeti več in kliknil na oglas.

3. Neuporaba negativnih ključnih besed

Nikakor si ne želite, da bi se vaš oglaševalski denar zapravljal za prikaze in klike oseb, ki iščejo nekaj, česar vi sploh ne ponujate. In kako se vam to lahko pripeti? Denimo, da ste podjetje, ki prodaja izključno čevlje za ženske. V tem primeru zagotovo nočete, da se vaš oglas prikazuje na iskanja, kot so: moški čevlji, čevlji za moške itd.

Negativne besede boste dodali tako, da boste pred izbrano ključno besedo dodali – (minus). Torej -moški čevlji. Velja upoštevati spodnje tri nasvete:

  1. Ni priporočljivo uporabljati preveč negativnih besed.
  2. Ne kopirajte vseh negativnih ključnih besed za vse oglasne skupine v kampanji. Raje se potrudite in za vsako oglasno skupino pripravite svoje.
  3. Spremljajte in beležite, kaj se dogaja s ključnimi besedami v primerjavi z negativnimi.

Z uporabo negativnih ključnih besed boste najlažje prišli do pravih končnih uporabnikov in pošteno zvišali svoj ROI. Dodajmo še, da lahko tudi pri negativnih ključnih besedah uporabite široko, natančno ali frazno ujemanje.