Email marketing - Netinet

Stopnja odpiranja e-novic

Kako doseči večjo stopnjo odpiranja e-novic?

E-mail marketing je še vedno eno izmed najbolj učinkovitih orodij v digitalnem marketingu, saj omogoča neposredno komunikacijo s strankami in gradnjo dolgotrajnih odnosov. Kljub priljubljenosti družbenih omrežij in drugih sodobnih komunikacijskih kanalov ostaja e-pošta zanesljiv način za dosego specifičnih ciljev. Toda uspešnost e-mail marketinga je odvisna tudi od ene ključne metrike. Stopnje odpiranja e-novic. Če

Prilagoditev emaila mobilnim napravam

Kako email marketing prilagoditi mobilnim napravam?

V dobi mobilne revolucije, kjer je vsak od nas praktično ves čas povezan s svojim pametnim telefonom ali tablico, je prilagoditev marketinških strategij postala nujnost. Med vsemi sredstvi komunikacije ima email marketing oz. e-pošta še vedno pomembno vlogo, a klasično oblikovanje e-novic in sporočil ni več dovolj. Živimo v času, ko večina svoje e-poštne predale

MailerLite

Zakaj za email marketing izbrati MailerLite?

V digitalni dobi, v kateri živimo, se email marketing še vedno izkazuje za nepogrešljivo orodje za poslovni uspeh. Gre za eno najučinkovitejših strategij za vzpostavitev in ohranjanje stika s strankami ter gradnjo močnih poslovnih odnosov. Podjetja izkoriščajo email marketing za promocijo izdelkov in storitev, obveščanje o novostih, zagotavljanje personaliziranih ponudb in vzpostavljanje avtomatiziranih procesov, za

E-poštni naslovi

Kako do e-poštnih naslovov, če upravljate s spletno trgovino?

Vsak posel je v veliki meri odvisen od ustreznih marketinških aktivnosti, saj sicer kupci nikoli ne bi izvedeli za ponudbo. Čeprav kdo meni drugače, pa je e-poštni marketing še vedno zelo uspešen pri nagovarjanju in prodaji, zato vas bo zanimalo, kako do baze e-poštnih naslovov. Kar tako vsepovprek jih namreč ne gre zbirati. Gre za

Segmentacija prejemnikov e-poštnih sporočil

Segmentacija prejemnikov e-poštnih sporočil: kako začeti?

Pošiljanje reklamnih e-poštnih sporočil še zdaleč ni utonilo v pozabo. Še vedno velja za izjemno močno marketinško orodje, ki prinaša zelo dobre rezultate. Seveda v primeru, da je pravilno zastavljeno in uporabljeno, vse skupaj pa se prične pri segmentaciji prejemnikov teh sporočil. Ni vseeno, komu pošljemo sporočilo z določeno vsebino. Segmentacija prejemnikov se razdeli na

Email marketing statistika

Email marketing – statistika po dejavnostih

Email marketing je še vedno eno ključnih oglaševalskih orodij, če se dela lotimo na pravi način. Na samem začetku to pomeni imeti urejeno in segmentirano bazo naslovnikov, v naslednjem koraku pa pripravljeno odlično vsebino. A delo se na tem mestu še ne konča. Ne smemo namreč pozabiti na statistiko, ki bo tista dodana vrednost, ki

Email marketing za mobilne naprave

Kako email marketing optimizirati za mobilne naprave?

Če večinoma prebirate o tem, da morajo biti vse spletne strani v današnjih časih optimizirane za prikazovanje na mobilnih napravah, pa obstajajo te potrebe tudi na drugih področjih digitalnega delovanja. Vsekakor sem sodi email marketing, saj je znano, da več kot polovica uporabnikov spletno pošto odpira na mobilnih napravah. Kar pomislite, kolikokrat sami preverite e-poštni

Email marketing

4 triki za učinkovit email marketing

Vsa podjetja so ves čas na preži za najboljšimi prodajnimi kanali. Ne gre zgolj za marketing in število ljudi, katerim bomo prikazali svoj oglas. Gre za prodajni kanal, ki dokazano prinaša zaslužek. In neizpodbitno dejstvo je, da email marketing deluje. Čeprav bi vam kdo želel dopovedati, da temu ni tako in da je ta veja

Email kampanja

Kako pripraviti učinkovito email kampanjo?

Ker je promocija preko e-poštnih sporočil še vedno izjemno pomembna, je vsekakor dobrodošlo za podjetje, da se je lotite na pravi način. Ni najpomembneje imeti v bazi veliko email naslovov. Bolj pomembno je, da so ti pravi, ustrezno zajeti in tudi obdelani. Nekaj več o vsem tem bomo zapisali v nadaljevanju, dodajmo pa še, da

Učinkovit naslov e-sporočila

5 trikov učinkovitega naslova e-sporočila

Ker je pošiljanje e-sporočil na bazo vaših strank oziroma pridobljenih e-naslovov še vedno izjemno učinkovito, je pomembno, da pri tem ne počnete napak. Če boste želeli, da bodo prejemniki vaše e-sporočilo sploh odprli, boste morali poskrbeti za zelo dober naslov. Ni vseeno, kaj napišete v naslov e-sporočila, saj tisti manj zanimivi navadno neposredno romajo v