Stopnja odpiranja e-novic

Kako doseči večjo stopnjo odpiranja e-novic?

E-mail marketing je še vedno eno izmed najbolj učinkovitih orodij v digitalnem marketingu, saj omogoča neposredno komunikacijo s strankami in gradnjo dolgotrajnih odnosov. Kljub priljubljenosti družbenih omrežij in drugih sodobnih komunikacijskih kanalov ostaja e-pošta zanesljiv način za dosego specifičnih ciljev.

Toda uspešnost e-mail marketinga je odvisna tudi od ene ključne metrike. Stopnje odpiranja e-novic. Če prejemniki ne odpirajo sporočil, je vsa skrbno načrtovana kampanja zaman, zato je bistvenega pomena, da podjetja izboljšajo stopnjo odpiranja poslanih e-novic.

Uporabite privlačne in relevantne naslove

Prvi vtis je najpomembnejši in enako velja pri e-novicah. Preden prejemnik sploh vidi vsebino sporočila, bo moral pošto najprej odpreti. Tu pa je ključni dejavnik naslov. Ta mora biti privlačen, kratek in jasen, a hkrati dovolj zanimiv, da bo prejemnika prepričal k odprtju e-novice.

Naslov e-novic
Naslov mora prejemnika prepričati, da e-novice odpre.

Uporaba personaliziranih naslovov, ki vsebujejo ime prejemnika, ali naslovov, ki obljubljajo specifično korist (na primer »Izkoristite 20% popusta še danes!«), lahko znatno poveča verjetnost odpiranja.

Naslovi morajo biti relevantni za ciljno publiko. Prejemniki so danes preplavljeni z oglasi in e-poštnimi sporočili, zato bodo odprli le tiste, ki jim obljubljajo vsebino, ki jih zanima ali rešuje njihove težave. Pri tem je pomembno testirati različne naslove (A/B testiranje), da ugotovite, kaj najbolj pritegne določeno bazo strank.

Preberite tudi: 5 trikov učinkovitega naslova e-sporočila

Personalizacija sporočil

Eden najmočnejših načinov, kako povečati stopnjo odpiranja e-novic, je uporaba personalizacije. Ljudje se veliko bolje odzovejo na sporočila, ki so prilagojena njihovim interesom in potrebam. Poleg uporabe imena prejemnika v naslovu in začetku sporočila personalizacijo dvignite na višji nivo z uporabo prilagojenih vsebin, ki temeljijo na vedenju in preteklih interakcijah posameznika z blagovno znamko.

Personalizacija e-sporočila
Vsako e-sporočilo mora biti prilagojeno prejemniku.

Če prejemnik na primer pogosto kupuje določeno vrsto izdelkov, mu lahko pošljete prilagojene ponudbe, ki ga bodo bolj zanimale. Personalizacija sporočil ne izboljšuje le stopnje odpiranja, temveč tudi celotno uporabniško izkušnjo, saj se prejemniki počutijo cenjene in razumljene.

Personalizacija lahko vključuje tudi segmentacijo po demografskih značilnostih, prejšnjih nakupih, obnašanju na spletni strani ali drugih interakcijah z blagovno znamko. Z uporabo naprednih orodij za avtomatizacijo e-mail marketinga to dosežete brez večjih težav.

Bodite pozorni na čas pošiljanja

Kdaj pošiljate e-novice, je skoraj tako pomembno kot njihova vsebina. Če pošiljate e-novice v nepravem času, tvegate, da bodo sporočila ostala neodprta in prezrta. Raziskave kažejo, da se največ e-pošte odpira v določenih časovnih oknih, ki so pogosto odvisna od ciljne skupine. Na splošno so to jutranji in zgodnji popoldanski časovni pasovi, ko prejemniki pregledujejo svoje e-poštne predale.

Pomembno je, da ugotovite, kdaj specifična publika najpogosteje preverja pošto in temu prilagodite urnik pošiljanja. Za dosego optimalnih rezultatov je priporočljivo izvajati A/B testiranje, kjer pošiljate e-novice v različnih časovnih obdobjih in primerjate rezultate.

Prav tako je smiselno upoštevati časovne pasove, še posebej, če imate globalno bazo prejemnikov. Avtomatizacija pošiljanja e-novic ob optimalnem času za vsakega prejemnika znatno poveča stopnjo odpiranja in konverzij.

Poskrbite za mobilno optimizacijo

Z naraščanjem uporabe pametnih telefonov in tablic je prilagoditev e-mail marketinga mobilnim napravam ključni dejavnik uspeha. Več kot polovica e-novic se danes odpira na mobilnih napravah, kar pomeni, da mora biti e-pošta popolnoma prilagojena manjšim zaslonom. Če si prejemnik ne more enostavno ogledati in prebrati vsebine na mobilni napravi, obstaja velika verjetnost, da bo sporočilo prezrl ali takoj zaprl.

E-novice na telefonu
Poskrbite za prilagojenost e-novic mobilnim napravam.

Za optimalno mobilno izkušnjo je pomembno, da so naslovi kratki, besedilo berljivo in gumbi dovolj veliki za enostaven klik s prstom. Prav tako je treba paziti na hitrost nalaganja slik, saj počasno nalaganje prejemnika odvrne od nadaljnje interakcije.

Ne pozabite tudi na CTA (poziv k dejanju), ki mora biti jasno viden in enostaven za interakcijo na manjšem zaslonu. Z zagotavljanjem mobilne prijaznosti lahko močno povečate stopnjo odpiranja e-novic in posledično tudi učinkovitost celotne e-mail kampanje.