5 trikov učinkovitega naslova e-sporočila
Ker je pošiljanje e-sporočil na bazo vaših strank oziroma pridobljenih e-naslovov še vedno izjemno učinkovito, je pomembno, da pri tem ne počnete napak. Če boste želeli, da bodo prejemniki vaše e-sporočilo sploh odprli, boste morali poskrbeti za zelo dober naslov.
Ni vseeno, kaj napišete v naslov e-sporočila, saj tisti manj zanimivi navadno neposredno romajo v koš. Za primer lahko izhajate kar iz sebe. Kdaj ste nazadnje odprli e-sporočilo, ki vas s svojim naslovom ni pripravilo do tega, da bi si zaželeli videti celotno vsebino?
1. Ne pozabite na udarno informacijo
Lahko imate v e-sporočilu najboljšo možno vsebino, ponudbo, ki se je ne zavrača, ali pa neverjeten popust, ampak vam vse skupaj ne bo kaj dosti koristilo, če ga prejemniki ne bodo odprli. Navadno imajo pošiljatelji največje dvome, kaj zapisati v naslov, saj si želijo povedati prav vse, kar je zapisano v vsebini.
To žal ne gre in na koncu iz obupa storijo napako ter ne napišejo nič kaj zanimivega. Bolj v smeri »Klikni in poglej«. Poziv k dejanju (CTA – Call To Action) sicer je, ampak povsem brez vsebine tudi ne bo šlo. Vključite nor popust ali začetek neverjetne novice, priložnosti, ki bo postala rešitev za določene težave.
2. Uporabite čustva
Uporaba sličic ali priljubljenih čustvenčkov (emojijev), lahko močno dvigne »open rate« vaših e-sporočil. Torej, procent tistih, ki bodo zares kliknili na naslov in odprli sporočilo. Gre za dejstvo, da smo se teh sličic močno navadili iz vsakdanje komunikacije (mobilna sporočila, klepeti) in v nas vzbujajo določena čustva.
Na ta način boste zlahka skrajšali dolžino naslova, saj boste z uporabo emojija ustvarili določena čustva, ki bi jih sicer morali opisati z več besedami.
3. Prilagodite naslov naslovniku
Če ste bazo naslovnikov nabrali sami preko svoje spletne strani, potem zagotovo poznate osnovni profil svojega bralca oziroma kupca. So to po večini ženske, moški, mlajši, starejši, …
Na ta način boste precej lažje prilagodili naslov e-sporočila na način, da bo bolj privlačen in bo v večji meri povzročil končno dejanje, ki je klik nanj.
4. Dodajte osebno noto
Prejemnik e-sporočila bo precej hitreje kliknil na naslov, če ga bo ta naslavljal po imenu. Večina boljših e-poštnih orodij namreč omogoča dodajanje posebne kode v naslov, ki se na ta način prilagodi vsakemu naslovniku posebej. Seveda pa morate imeti prej ustrezno urejeno bazo naslovnikov in v tabeli poleg e-naslova tudi vsaj ime.
5. Pustite odprto zgodbo
Nagovorite naslovnika e-sporočila na način, da se mu bo naslov zdel zelo zanimiv, ker bo dejansko začetek neke zgodbe ali napotka, ki se konča s tremi pikami in daje vedeti, da se preostanek skriva v samem e-sporočilu.
Glede na to, da profil svojih naslovnikov dokaj dobro poznate, boste znali hitro napisati pričetek tistega, kar si najbolj želijo.