Spletno oglaševanje - Netinet

Google Ads elementi oglasov

Google Ads in elementi oglasov – jih uporabljate?

Oglaševanje v spletnem iskalniku Google je praktično nepogrešljivo za vsako podjetje, ki se želi predstaviti s svojo storitvijo ali izdelkom čim širši publiki in potencialnim strankam. Google Ads namreč omogoča precej natančno ciljane oglase, ki dosežejo ključno bazo spletnih uporabnikov. Da bi bili ti oglasi karseda uspešni in natančno usmerjeni, so pred pričetkom oglaševanja potrebne

YouTube oglaševanje

YouTube oglaševanje: 6 tipov oglasov

V svetu nenehnih sprememb in rastoče digitalizacije je spletno oglaševanje postalo eden ključnih faktorjev vsakega uspešnega poslovnega podviga. Med številnimi platformami, ki ponujajo priložnost za dosego ciljne publike, izstopa YouTube, kjer si praktično vsak dan ogledujemo takšne in drugačne video posnetke. Vstop v svet vizualnih in zvočnih vsebin, ki jih ta platforma ponuja, je tako

Oglaševanje na LinkedIn

Oglaševanje na LinkedIn: kako začeti?

Za začetek je dobro vedeti, kaj LinkedIn sploh je. To je socialno omrežje, namenjeno predstavitvi posameznika na poslovnem področju. Gre torej za neke vrste življenjepis, reference in trenutno stanje poslovne poti. Na tem omrežju se lahko izpostavijo tudi fizične osebe. Cilj tega bi bil, da s svojim opisom pritegnejo potencialne delodajalce in na ta način

Facebook Lookalike Audiences

Facebook in Lookalike Audiences (podobna občinstva)

Podobna občinstva (ang. Lookalike Audiences) predstavljajo način, s katerim lahko oglasi dosežejo nove ljudi, ki jih bo verjetno zanimalo naše podjetje, saj imajo podobne lastnosti kot že obstoječi profili, ki se nahajajo v naši bazi. Podobna ciljna skupina uporablja obstoječo ciljno skupino po meri, ki jo izberemo za svojo izvorno ciljno skupino. Za ustvarjanje podobnega

Oglaševanje na Facebook

5 prednosti oglaševanja na Facebook

Danes verjetno ni osebe, ki ne bi imela Facebook računa in na tem socialnem omrežju vsaj enkrat na dan preverila, kaj je novega. Tako mladi kot stari ga radi uporabljajo, čeprav zadnje analize kažejo, da mladina to omrežje opušča in ga prepušča svojim starejšim bratom, sestram in staršem. Morda zato, ker ne želijo biti vedno

Instagram oglaševanje

Zakaj oglaševati na Instagramu?

Oglaševanje se je v zadnjih letih povzpelo na popolnoma novo raven, saj je z razcvetom različnih digitalnih mest in aplikacij trg postal precej večji in lažje dosegljiv. Tako danes oglašujemo na Googlu, pogosto pa tudi na Facebooku in Instagramu. A zakaj oglaševati prav na Instagramu, da bi dobili kar najboljši odziv na svojo promocijo? Tako

Facebook oglaševanje

Facebook oglaševanje: slike ali video?

Oglaševanje je že zdavnaj preraslo oglase v tisku in preproste oglasne pasice na spletnih straneh. Seveda se še vedno oglašuje tudi tako, a ogromen del oglaševalskega denarja se je v zadnjih letih prelil na socialna omrežja, predvsem na Facebook. Z razlogom, bi lahko zapisali. Na socialnih omrežjih je zares veliko število uporabnikov, ob tem pa

Osnove spletnega oglaševanja

4 osnove učinkovitega spletnega oglaševanja

Spletno oglaševanje je že nekaj let praktično nujno, če želimo uspeti v kateremkoli poslu, s katerim se ukvarjamo. Na splet se je preselilo pravzaprav vse, od informacij in izvajanja določenih storitev do prodaje. Enako seveda velja tudi za samo promocijo storitev ali izdelkov. Je pa oglaševanje na spletu postala prava mala znanost, ki se ji

Google Ads napake

3 pogoste napake oglaševanja v Google Ads iskalnem omrežju

Oglaševanje v spletnem iskalniku Googlu je postalo dostopno vsem. Tako lahko praktično vsakdo z nekaj malega znanja vzpostavi oglaševalsko kampanjo v oglaševalskem sistemu Google Ads (prej AdWords). Orodje za kreiranje oglasov nas vodi iz koraka v korak, napišemo naslov, vsebino oglasa, dodamo povezavo, določimo znesek, ki ga želimo porabiti za oglaševanje in že štejemo denarce

Facebook oglaševanje - napake

4 napake, ki “kradejo” oglaševalski denar na Facebook

Oglaševanje na Facebooku je postalo precej pomemben in dober oglaševalski kanal. Žal pa se zadeve na tem priljubljenem socialnem omrežju spreminjajo iz tedna v teden. Tako smo pogosto priča novi politiki podjetja, spremembam pravilnikov, drugačnemu upravljanju z oglasi, vse to pa na koncu pripelje do izgube našega časa in denarja. 1. Izdelajte strategijo oglaševanja Ena