Facebook Lookalike Audiences

Facebook in Lookalike Audiences (podobna občinstva)

Podobna občinstva (ang. Lookalike Audiences) predstavljajo način, s katerim lahko oglasi dosežejo nove ljudi, ki jih bo verjetno zanimalo naše podjetje, saj imajo podobne lastnosti kot že obstoječi profili, ki se nahajajo v naši bazi. Podobna ciljna skupina uporablja obstoječo ciljno skupino po meri, ki jo izberemo za svojo izvorno ciljno skupino.

Za ustvarjanje podobnega občinstva Facebook sistem izkorišča informacije, kot so demografski podatki, zanimanja in vedenje izvornega občinstva, da poišče nove ljudi s podobnimi lastnostmi. Ko uporabljamo podobno ciljno skupino, se oglas torej prikaže ciljni skupini ljudi, ki so podobni obstoječim obiskovalcem oziroma sledilcem.

Lookalike Audiences: kako pričeti?

Ko ustvarimo podobno občinstvo, lahko uporabimo razpon odstotkov, da izberemo, kako natančno želimo, da se novo občinstvo ujema z izvornim. Velikost, ki jo izberemo, je odvisna od naših ciljev. Manjši odstotki se bolj ujemajo z našo izvorno publiko, vendar pa večji odstotki ustvarijo večje in širše občinstvo.

Na splošno se priporoča izvorno občinstvo, ki ima med 1.000 in 5.000 ljudi. A pozor, pomembna je tudi kakovost občinstva. Najbolj nazoren primer bi bil naslednji. Če uporabimo občinstvo, ki je sestavljeno iz naših najboljših strank, bo rezultat precej boljši kot v primeru, da bi denimo uporabili vse obiskovalce spletne strani.

Nekaj nasvetov v povezavi z Lookalike Audiences:

  • Preden ustvarimo podobno občinstvo, moramo imeti na voljo izvorno ciljno skupino.
  • Iz ene izvorne ciljne skupine lahko ustvarimo do 500 podobnih ciljnih skupin.
  • Naše izvorno občinstvo mora vsebovati vsaj 100 ljudi iz ene države, da ga lahko uporabimo kot osnovo za podobno občinstvo.
  • Podobne ciljne skupine uporabljajo lokacije naših oglasov in vključujejo samo ljudi s teh lokacij.
  • Razširitev videza lahko uporabimo za prikazovanje oglasov ljudem izven naše definirane ciljne skupine, ki je videti podobno.
  • Ljudje v naši izvorni ciljni skupini so izključeni iz naše podobne ciljne skupine.
  • Za en niz oglasov lahko hkrati uporabimo več podobnih ciljnih skupin. V tem primeru nabor oglasov cilja naše oglase na ljudi v katerikoli od naših izbranih podobnih ciljnih skupin.

Kreiranje podobnega občinstva

V prvem koraku se prepričajte, da ste skrbnik za stran ali meta slikovno piko (ang. Meta Pixel), iz katere jo ustvarjate. Če ustvarjate podobno občinstvo iz ciljne skupine po meri, morate imeti vlogo skrbnika ali oglaševalca v računu za oglase. Če ste tudi skrbnik ali razvijalec aplikacije, lahko ustvarite podobno občinstvo za to aplikacijo poleg vseh drugih aplikacij, ki so bile v skupni rabi s tem oglasnim računom.

Kreiranje podobnega občinstva
Kreiranje podobnega občinstva v Meta nadzorni plošči.
  • Pojdite na svoje občinstvo (ang. Audience). Med ustvarjanjem oglasa v upravitelju Meta oglasov lahko ustvarite tudi podobno občinstvo.
  • Izberite spustni meni Ustvari občinstvo (ang. Create Audience) in izberite Podobno občinstvo (ang. Lookalike Audience).
  • Potem izberite Vir (ang. Source). Lahko gre za ciljno skupino, ki ni ustvarjena z vašim pixlom, ali pa za sledilce vaše strani. Na tej točki razmislite o neki številki nad 1000, ki bo zajela vaše najboljše stranke.
  • Izberite med ponujenimi parametri in z drsnikom označite velikost občinstva ter shranite.

Več na: https://www.facebook.com/business/help/465262276878947?id=401668390442328

Lookalike Audiences za kar najboljši rezultat

Enako kot velja za segmentacijo e-poštnih naslovov, ki dajejo najboljše rezultate, velja tudi za podobna občinstva v Facebook oglasnih kampanjah. Ker bodo filtri poskrbeli, da bodo vaše oglase videli le tisti, ki jih ta vsebina dejansko zanima, lahko pričakujete precej boljši odziv.

Verjetno nima smisla moškim kazati oglase za ženske čevlje ali obratno. Če vaša izvorna ciljna skupina (občinstvo) na vaši Facebook strani že obstaja in vas pozna, pa boste z oglasi, ki targetirajo podobna občinstva, nagovorili še tiste, ki vas ne poznajo, a jih prav tako zanima tisto, kar ponujate.