Google Ads in elementi oglasov – jih uporabljate?
Oglaševanje v spletnem iskalniku Google je praktično nepogrešljivo za vsako podjetje, ki se želi predstaviti s svojo storitvijo ali izdelkom čim širši publiki in potencialnim strankam. Google Ads namreč omogoča precej natančno ciljane oglase, ki dosežejo ključno bazo spletnih uporabnikov.
Da bi bili ti oglasi karseda uspešni in natančno usmerjeni, so pred pričetkom oglaševanja potrebne določene analize in poznavanje nastavitev samih kampanj in oglasov. Pri tem ne gre pozabiti, da so na voljo tudi različni elementi oglasov oz. razširitve (ang. Ad Assets / Extensions), ki so oglaševalcem na voljo.
Kaj sploh so elementi oglasov?
Elementi Google oglasov so deli vsebine v oglasu, ki vsebujejo različne informacije o podjetju in nudijo uporabnikom dodatne razloge za izbiro oglaševanega podjetja. Google Ads oglasi lahko vključujejo naslove, opise, slike, logotip, povezave do določenih delov spletnega mesta, gumbe za klic, podatke o lokacijah in druge informacije.
Te informacije so ključnega pomena pri oblikovanju učinkovitih oglasov, saj omogočajo boljše razumevanje in privabljanje ciljne publike. S poudarkom na pomembnih elementih in pravilnem kombiniranju različnih podrobnosti lahko oglaševalci izboljšajo učinkovitost svojih oglasov in povečajo verjetnost, da bodo privabili potencialne stranke.
Slika (Image)
Slikovni elementi omogočajo oglaševalcem, da v oglase vključijo kakovostno in prilagojeno slikovno gradivo, ki dopolnjuje obstoječe besedilne oglase. S pomočjo privlačnih vizualnih vsebin izdelkov ali storitev lahko vizualni elementi okrepijo sporočilo besedilnih oglasov ter povečajo učinkovitost oglaševalskih kampanj.
Prednost tovrstnih oglasov je v izboljšanem razmerju med prikazi in kliki, posredovanju informacij, ki jih s tekstom ni mogoče prikazati in dosegu kupcev na omrežjih in platformah, kjer samo tekstovni oglasi niso prikazani (YouTube, druga partnerska mesta).
Ime podjetja (Business name) in logotip (Business logo)
S podatki o podjetju je mogoče izboljšati obstoječe besedilne oglase za namizne računalnike in mobilne naprave. Dodajanje elementov v zvezi s podjetjem, kot sta ime podjetja in logotip, omogoča boljšo povezavo z novo in obstoječo stranko. Ti elementi ustvarjajo prepoznavnost blagovne znamke in s tem omogočajo, da se podjetje bolj izrazito uveljavi v očeh potrošnikov.
Hkrati pa ta pristop prinaša dodano vrednost, saj izkorišča učinek blagovne znamke. S povezovanjem s podjetjem prek teh elementov oglaševalci vzpostavljajo bolj oseben stik s strankami, kar vodi k večji stopnji zaupanja in lojalnosti. To je zlasti pomembno v konkurenčnem okolju, kjer želijo podjetja ustvariti trdno povezavo s svojo ciljno publiko.
Povezava do spletne strani (Sitelink)
Da bi stranko z oglasa sploh pripeljali do svojega spletnega mesta, potrebujete ustrezno povezavo, ki vodi tja. Povezava je lahko usmerjena na vstopno stran spletne strani oziroma vodi do določene podstrani, morda celo naravnost do produkta, ki ga oglašujete.
Urejanje povezav v oglasu je sila preprosto, lahko pa uporabite tudi element, s katerim oglasu dodate še dodatne povezave do različnih podstrani vašega spletnega mesta. Če npr. izdelke prodajate ne le prek spleta, temveč tudi v fizični trgovini, lahko v oglase dodate povezave do podstrani, kotso “O nas”, “Delovni čas”, “Kontaktirajte nas” in podobno.
Oblaček (Callout)
S pozivi v oblačku lahko izboljšate besedilne oglase, tako da kupcem ponudite edinstvene ponudbe, na primer brezplačno dostavo ali 24-urno storitev za stranke. Ko ustvarite poziv, se prikaže skupaj z oglasom na računalniku ali mobilni napravi.
Kupci na ta način dobijo podrobne informacije o vašem podjetju, izdelkih in storitvah. S pozivi lahko poleg besedila oglasa prikažete do 10 pozivov, odvisno od razmika med znaki, brskalnika in naprave, ki jo uporabljate. Pozivi se prikazujejo tudi na različne načine, odvisno od naprave in drugih dejavnikov.
Strukturiran delček kode (Structured snippet)
Strukturiran delček kode je vrsta razširitve besedilnih oglasov v programu Google Ads. Gre za dodatno informacijo, ki jo oglaševalci lahko vključijo v svoje oglase, da bi dodatno izpostavili specifične vidike svojih izdelkov ali storitev. Strukturirani delčki omogočajo, da se v oglas vključijo različne kategorije ali lastnosti, ki so pomembne za oglaševano podjetje.
Na primer, če podjetje trži hotelske namestitve, lahko uporabi strukturiran delček kode za prikaz različnih vrst sob, priljubljenih lastnosti, vrste obrokov ali druge relevantne informacije. To dodatno vsebino lahko oglaševalci uporabijo za boljše informiranje potrošnikov in povečanje učinkovitosti oglasov. Pomembno je, da so informacije v strukturiranih delčkih natančne in relevantne, da bolje nagovarjajo ciljno občinstvo.
Klic (Call)
Z Google Ads oglasi lahko prikažete tudi svojo telefonsko številko. Takšen način oglaševanja lahko znatno poveča stopnjo klikov na sam oglas. Ko se prikaže poziv za klic, lahko uporabniki tapnejo ali kliknejo gumb in neposredno pokličejo vaše podjetje ali gredo na vaše spletno mesto.
To pomeni večjo vključenost strank v vaše oglase ter več možnosti za pridobitev in spremljanje dragocenih konverzij. Recimo, da imate picerijo v središču Ljubljane, zato v kampanjo, v kateri promovirate najboljše pice, dodate element za klic. Če obiskovalec na svojem telefonu išče “pica Ljubljana” in se sproži eden od vaših oglasov, lahko ta obiskovalec klikne naravnost na klic in naroči dostavo.
Obrazec za potencialne stranke (Lead form)
Z uporabo obrazcev za pridobivanje potencialnih strank lahko učinkovito pritegnete nove stranke, saj omogočajo uporabnikom enostavno posredovanje podatkov neposredno iz oglasa.
Ustvarite potencialne stranke, ki bodo pospešile prodajo vašega podjetja, izdelka ali storitve, učinkovito usmerjajte potencialne stranke v trženjski tok, kar vam bo olajšalo pridobivanje več konverzij in odkrijte ter privabite ciljno občinstvo, ki je zainteresirano za vaše podjetje, izdelek ali storitev.
Lokacija (Location)
Odvisno od vaše storitve in poslovanja bo morda zelo priročen element Google oglasov tudi lokacija. Če imate denimo podjetje, ki opravlja določeno storitev, s katero pokrivate Gorenjsko, si boste morda želeli svoj oglaševalski denar nameniti zgolj za doseg spletnih obiskovalcev iz tega dela Slovenije.
Cena (Price)
Element Google oglasa je lahko tudi cena. Cene se prikazujejo pod besedilnim oglasom na namiznih računalnikih in mobilnih napravah ter vam dajejo več prostora za predstavitev podrobnosti o ponudbi vašega podjetja. Prikažejo se kot niz do 8 kartic, ki si jih lahko obiskovalci ogledajo in pregledajo različne možnosti in cene. Ta element oglasa za Slovenijo sicer še ni na voljo.
Aplikacija (App)
Element aplikacija omogoča, da se spletni uporabnik iz besedilnih oglasov poveže z mobilno aplikacijo. Ljudje lahko kliknejo na naslov oglasa, da bi prišli na vaše spletno mesto, ali na povezavo do vaše aplikacije.
Promocija (Promotion)
S promocijo privabite stranke, ki iščejo posebne ponudbe in prodajo, ki se nanašajo na vaše podjetje. Prazniki ali posebni dogodki, kot so razprodaje ob vrnitvi v šolo in črni petek, so odličen čas za uporabo tega elementa.
Promocija se enostavno ureja in omogoča fleksibilno časovno nastavitev datuma, dneva v tednu in celo ure. Pripravite svoje oglase za novo leto, valentinovo, dan žena itd.