YouTube oglaševanje: 6 tipov oglasov
V svetu nenehnih sprememb in rastoče digitalizacije je spletno oglaševanje postalo eden ključnih faktorjev vsakega uspešnega poslovnega podviga. Med številnimi platformami, ki ponujajo priložnost za dosego ciljne publike, izstopa YouTube, kjer si praktično vsak dan ogledujemo takšne in drugačne video posnetke. Vstop v svet vizualnih in zvočnih vsebin, ki jih ta platforma ponuja, je tako postal nepogrešljiv del marketinške strategije marsikaterega podjetja. In to ni presenetljivo.
Z vsakim klikom na predvajalnik se odprejo vrata do enega največjih virtualnih svetov, kjer se besede, slike in zvoki združijo v mogočno orodje, imenovano YouTube oglaševanje. S preko dvema milijardama aktivnih uporabnikov mesečno YouTube predstavlja neizmeren ocean potencialnih strank, ki iščejo zabavo, informacije in rešitve na enem mestu. Njegova vsebinska raznolikost omogoča, da lahko podjetja dosežejo ciljno občinstvo s specifičnimi zanimanji, ne glede na industrijo, v kateri delujejo.
Različni cilji oglaševanja
Oglaševanje na tej platformi omogoča izgradnjo prepoznavnosti blagovne znamke, pa tudi vzpostavljanje trdnejših povezav s strankami ter izjemno merljivost rezultatov. YouTube oglaševanje presega konvencionalne metode trženja, saj omogoča vizualno in zvočno interakcijo s strankami, ki vnaša čustveno povezavo v poslovno komunikacijo.
To je pot, po kateri podjetja prehajajo iz enostranskega predstavljanja v dinamičen dialog s svojim občinstvom. Pred nami se razprostira svet neskončnih možnosti, kjer kreativnost, ciljna usmerjenost in inovacije postanejo gonilo uspeha. Oglejmo si šest tipov oglasov na YouTube.
1. Preskočljivi oglasi (Skippable in-stream ads)
Oglasi, ki jih je mogoče preskočiti, so daljši oglasi, ki jih lahko uporabniki preskočijo po ogledu prvih petih sekund. Veliko teh oglasov traja do cele minute in so odličen način za seznanjanje novega občinstva z vašim podjetjem.
To pomeni, da boste želeli gledalca v prvih petih sekundah resnično pritegniti, da si bo ogledal preostanek oglasa, preden preskoči na dejanski videoposnetek, ki si ga je prvotno želel ogledati. To vrsto oglasa lahko uporabite za povečanje prodaje, prometa na spletnem mestu, ozaveščanja o blagovni znamki ali za nagovor o izdelku.
2. Nepreskočljivi oglasi (Non-skippable in-stream ads)
Oglasi, ki jih ni mogoče preskočiti, se prav tako pojavijo na začetku ali med videoposnetkom, tako kot oglasi, ki jih je mogoče preskočiti. Vendar so ti oglasi veliko krajši in jih uporabniki ne morejo preskočiti, da bi prišli do videoposnetka.
Oglasi, ki jih ni mogoče preskočiti, trajajo največ 15 sekund in so hitri oglasi, ki čim bolj jedrnato predstavijo, kaj podjetje počne. To vrsto oglasov na YouTube je najbolje uporabiti za kampanje za ozaveščanje o blagovni znamki.
3. Oglasi nad objavami (In-feed video ads)
Rezultat za oglasni videoposnetek se prikaže na vrhu rezultatov iskanja na YouTube in poleg sorodnih videoposnetkov.
Ti oglasi se prikažejo, ko gledalci na YouTube iščejo ustrezne ključne besede, in tako omogočijo, da novo občinstvo, ki se že zanima za njihove izdelke ali storitve, odkrije njihovo podjetje.
4. Odbojni oglasi (Bumper ads)
Ta oglas je podoben oglasu, ki ga ni mogoče preskočiti, vendar je veliko krajši.
Oglas v obliki “bumperja”, ki traja 6 sekund ali manj, je odličen način, kako lahko blagovna znamka potencialnim novim strankam posreduje hitro sporočilo. Uporabite to vrsto oglasa za kampanje ozaveščanja o blagovni znamki.
5. Zunanji oglasi (Outstream ads)
Oglasi »outstream« se prikazujejo na spletu v mobilnih napravah in so nameščeni na spletnih mestih in aplikacijah, ki delujejo pri Googlovih video partnerjih. Oglasi se začnejo brez zvoka, vendar lahko gledalci vklopijo zvok, če oglas pritegne njihovo pozornost.
To pomeni, da morate ustvariti privlačen oglas, pri katerem glasnost ni potrebna, in sicer tako, da dodate podnapise ali uporabite vizualne elemente, ki gledalca pritegnejo k ogledu. To vrsto oglasa uporabite, ko želite razširiti svoj doseg na mobilnih napravah. Vsekakor odlično za ustvarjanje prodaje, prometa na spletnem mestu in ozaveščanja o blagovni znamki.
6. Glavni oglasi (Masthead ads)
Glavni oglas se prikaže na vrhu domače YouTube strani na namizju in v mobilni aplikaciji. Brez zvoka se predvaja 30 sekund na namiznem računalniku in ves čas na mobilnem telefonu, nato pa se privzeto prikaže s sličico. Masthead oglasi vključujejo tudi prostor z informacijami na desni strani (za namizne računalnike), ki gledalcem ponuja več podrobnosti in jih vodi do vašega kanala.
Ta vrsta oglasa je na voljo le na podlagi rezervacije, če sodelujete z Googlovim prodajnim predstavnikom. Ker morate pri tem sodelovati z Googlovo oglaševalsko ekipo in rezervirati svoje mesto, to vrsto oglasa prihranite za večje kampanje, predstavitve izdelkov in ustvarjanje prodaje.