Oglaševanje na Facebook

5 prednosti oglaševanja na Facebook

Danes verjetno ni osebe, ki ne bi imela Facebook računa in na tem socialnem omrežju vsaj enkrat na dan preverila, kaj je novega. Tako mladi kot stari ga radi uporabljajo, čeprav zadnje analize kažejo, da mladina to omrežje opušča in ga prepušča svojim starejšim bratom, sestram in staršem.

Morda zato, ker ne želijo biti vedno pod nadzorom, ali pa zgolj zato, ker so vsebine za njihovo starost postale nekoliko preresne. V resnici mladina izumlja svoj digitalni svet, a nas danes zanima, kako in zakaj oglaševati na omrežju Facebook. K sreči vaši kupci verjetno niso najmlajši, pač pa tisti, ki omrežje še vedno redno uporabljajo.

1. Velik doseg

Ena izmed prednosti oglaševanja na družbenem omrežju Facebook je zagotovo izjemen doseg uporabnikov. Za Slovenijo velja, da Facebook uporablja največ uporabnikov socialnih omrežij, in sicer okrog milijona. Pri tem pa je kar 800.000 takšnih, ki omrežje uporabljajo redno.

S tem v mislih je jasno, zakaj je oglaševanje na Facebook zelo smiselno in nanj v resnici ne gre kar tako pozabiti. Še ena dobra novica je, da na aplikacijo uporabniki ne kliknemo zgolj enkrat na dan, pač pa kar nekajkrat, kar močno poveča možnost prikaza vašega oglasa.

2. Usmerjeno ciljanje

Še ena izmed velikih prednosti oglaševanja na Facebook je možnost, da svoje oglase usmerite naravnost proti potencialnim kupcem. Tako si seveda lahko izberete prikazovanje zgolj določenemu spolu, po starosti, morda po njihovem stanu (samski, vezani), če so starši ali ne in podobno.

Facebook usmerjeno ciljanje
Prikazujte Facebook oglase skrbno izbrani skupini.

Morda tega niste vedeli, a z oglasi na Facebook lahko ciljate tudi starše otrok po določeni starosti otrok. To vam pove, da praktično ni omejitev za prilagajanje vaše oglaševalske akcije. Prav zato je ključno, da se nanjo dobro pripravite in pred tem opravite določene analize trga.

3. Merjenje uspešnosti

K sreči pa Facebook oglaševanje ne ponuja zgolj usmerjenega ciljanja uporabnikov s pridobljenimi podatki in pravicami, pač pa nudi tudi izjemno pregledno analitiko in podatke, ki jih boste pridobili med samim oglaševanjem.

To pomeni, da boste ves čas na tekočem, kako oglaševanje poteka, ali je uspešno ali ne, ter na ta način izvedeil, da morda zapravljate preveč. To vas bo vzpodbudilo, da oglase in vsebine dodelate. V veliko pomoč pri tem vam bo tudi Facebook pixel.

4. Sodobna orodja za kreiranje oglasov

Ker je oblikovanje in kreiranje digitalnih oglasov danes postalo prava znanost, je še kako dobrodošlo, da nam Facebook ponuja izjemna orodja v pomoč pri tem. Prav tako boste na spletu lahko našli kopico brezplačnih in plačljivih orodij s prednastavljenimi kreativami.

V primeru, da vam ta del ne bi šel najbolje od rok, pa lahko še vedno najamete katero od spletnih agencij, ki se ukvarjajo s tovrstnim oglaševanjem. In verjemite, vloženi strošek se vam bo hitro povrnil. Seveda pa mora biti Facebook oglaševanje izvedeno natančno in strokovno.

5. Prikazovanje uporabnikom glede na zanimanje

Na tem mestu omenimo še eno veliko prednost Facebook oglaševanja. Prej smo zapisali, da lahko svoje bodoče stranke najdete s pomočjo nastavitev prikazovanja oglasov po spolu, starosti in podobno, kar pa seveda še ni vse. Svoje kupce lahko poiščete še na drug način.

Imate podatek, kaj vaše potencialne stranke rade počnejo, berejo, iščejo po spletu, kakšna so njihova zanimanja? S temi podatki boste zlahka usmerili svoje oglase prav proti njim. Rezultati bodo navdušujoči, če boste imeli vse našteto pred seboj, ko se boste lotili kreiranja oglasne kampanje.