Oglaševanje na LinkedIn

Oglaševanje na LinkedIn: kako začeti?

Za začetek je dobro vedeti, kaj LinkedIn sploh je. To je socialno omrežje, namenjeno predstavitvi posameznika na poslovnem področju. Gre torej za neke vrste življenjepis, reference in trenutno stanje poslovne poti.

Na tem omrežju se lahko izpostavijo tudi fizične osebe. Cilj tega bi bil, da s svojim opisom pritegnejo potencialne delodajalce in na ta način pridejo do zaposlitve. Če bi želeli delovati v imenu podjetja in tam oglaševati, pa bo treba odpreti poslovno stran, izpolniti profil in v nekaj korakih pričeti še z oglaševanjem.

Kaj je smisel oglaševanja na LinkedIn?

Na tako specializiranem socialnem omrežju obstaja kar nekaj možnosti za oglaševanje podjetja. Lahko si omislite gradnjo in krepitev blagovne znamke ali opozorite na prihajajoče dogodke, poiščete kader, ki bi ga radi zaposlili, in podobno.

Če so ostala socialna omrežja polna oglasov in je očitno, da nekaj deluje, potem je jasno tudi to, da je oglaševanje na LinkedIn zelo priporočljivo za podjetja, ki iščejo določene profile oseb ali drugih podjetij, na katere želijo nasloviti svoje marketinške vsebine. Je sploh še kaj boljšega kot prikaz oglasa nekomu, ki si ga dejansko želi videti?

Kako začeti z oglaševanjem?

Podobno kot je to na omrežju Facebook, bo tudi tukaj treba najprej odpreti oglaševalski račun. To naredite po tem, ko boste že imeli svojo stran in izpolnjen profil. V meniju poiščite »Work – Advertise« in sledite potrebnim korakom za registracijo oglaševalskega računa.

Najbolje bo, če si nato vzamete nekaj časa in preverite, kaj vse vam ta račun omogoča. Večino informacij boste našli na strani ali na spletu, kjer nobeno vaše vprašanje ne bo ostalo neodgovorjeno. V resnici vas čaka le še nastavitev oglaševalske kampanje in kreiranje oglasa.

Pomembni koraki

LinkedIn svojim uporabnikom omogoča oglaševanje na različne načine. O tem, koga želite nasloviti in kako, se boste odločili, preden boste pričeli z nastavljanjem kampanje. Zelo dobrodošla je možnost izbire lokacije in različnih kriterijev, s katerimi boste uspeli poiskati svojo ciljno skupino.

Za oglas lahko izberete sliko, video, tekst in podobno, lahko pa kot oglas uporabite tudi povezavo s svoje LinkedIn strani. S premišljeno izbranimi kriteriji lahko denimo naslovite podjetja različnih velikosti (velika, manjša, srednja), direktorje ali lastnike podjetij. Možnosti je kar nekaj, zato pred kreiranjem kampanje pripravite ustrezno strategijo.

Različni načini oglaševanja

Tako kot je v navadi na nekaterih drugih spletnih omrežjih, je tudi na LinkedIn mogoče oglaševati na različne načine. Spodaj si lahko ogledate ključne.

  • SPONZORIRANA VSEBINA: Lahko bi rekli, da gre za klasiko med oglasi. Podobno kot to poteka na Facebooku, boste na ta način izpostavili eno izmed objav na svojem LinkedIn profilu. Na ta način boste večinoma nabirali nove sledilce profila.
  • SPONZORIRAN INMAIL: Gre za plačano pošiljanje emaila uporabnikom LinkedIna, pri čemer pa je dobro vedeti, da nihče ne zagotavlja, da bo uporabnik takšen email sploh odprl.
  • TEKSTOVNI OGLAS: Kratek naslov in opis, ki lahko šteje do 75 znakov, se bo pojavil v stranski vrstici na desni strani. Ob tekstu bo prisotna še fotografija vašega profila, opozoriti pa velja, da ni nobenega zagotovila, na katero pozicijo vas bo sistem razvrstil, saj je ta del v popolnosti odvisen od avtomatike LinkedIna.
  • DINAMIČNI OGLAS: Dinamičen oglas se bo, podobno kot tekstovni, pojavil v desni stranski vrstici, lahko pa urejate dve zadevi. Nastavite gumb, s katerim boste nabirali sledilce, ali pa vnesete povezavo do svoje spletne strani.