Kako email marketing prilagoditi mobilnim napravam?
V dobi mobilne revolucije, kjer je vsak od nas praktično ves čas povezan s svojim pametnim telefonom ali tablico, je prilagoditev marketinških strategij postala nujnost. Med vsemi sredstvi komunikacije ima email marketing oz. e-pošta še vedno pomembno vlogo, a klasično oblikovanje e-novic in sporočil ni več dovolj. Živimo v času, ko večina svoje e-poštne predale redno preverja na mobilnih napravah.
Mobilni telefoni in tablice niso več zgolj orodja za klicanje, temveč so postali nekakšna podaljšana roka našega vsakdana. Statistike kažejo, da se več kot 80 % e-sporočil odpre na mobilnih napravah. To dejstvo marketinškim strokovnjakom postavlja izziv, da se prilagodijo novemu načinu komuniciranja.
Prilagoditev mobilnim telefonom
Če želimo biti uspešni v svojih email marketing akcijah, moramo vsebino uporabniku približati glede na to, kje bo do nje prišel. Če bo to pametni telefon, ki ima kljub vsemu še vedno precej omejeno velikost zaslona, je poglavitno, da je ta vsebina optimizirana za prikaz na takšnih zaslonih.
V tem pogledu ne moremo mimo RED (Responsive Email Design), ki poskrbi, da se naša vsebina prikaže v popolnem izgledu ne glede na to, kako velik zaslon je pred uporabnikom naprave, hkrati pa se optimalnemu prikazu prilagodi tudi uporabljena predloga.
Pri kreiranju vsebine upoštevajte velikost zaslona
V tem pogledu je seveda nujno, da vsebino skrajšate na kar najmanj besed, pri tem pa upoštevate, da so večji fonti boljša izbira od manjših. Ne pretiravajte s številom stolpcev. Optimalno za mobilne naprave je vsebina v zgolj enem stolpcu, vsekakor pa ne več kot v dveh.
Uporabite dovolj jasne slike, brez pretirano majhnih detajlov, za poziv k akciji pa običajne tekstovne povezave zamenjajte z gumbi. Da bi ustvarili privlačno email kampanjo, uporabite katero izmed orodij, ki nudijo prav to, saj so navadno že prilagojena tudi prikazu vsebin na mobilnih napravah.
Pritegnite pozornost z velikimi CTA gumbi
Za pritegnitev pozornosti prejemnika emaila imate na mobilnih napravah precej manj manevrirnega prostora. Imejte to v mislih, zato naj bo vsebina kratka, jasna in pregledna.
Zelo pomembno je, da za poziv k akciji (CTA – Call To Action) uporabite privlačne in dovolj velike gumbe, na katerih je zapisan jasen poziv. Če boste zgolj napisali veliko vsebine in nekje na koncu določeno besedo podprli s povezavo, to najverjetneje ne bo prineslo dobrih rezultatov.
Izognite se klasičnim napakam
Glede na podatek, da se kar polovica vseh e-sporočil prebere na mobilnih napravah, je ključno, da je vsebina primerna za ogled na njih. Če temu ne boste namenili dovolj pozornosti, vas čaka bridka resnica, ki je izbris emaila, še preden je ta prebran.
Kar okoli 80 % prejemnikov takšen email namreč izbriše. Da bi kar najbolje optimizirali vsebino, naj bo ta kratka, velikost črk optimalna, pazite pa tudi na dobro vidne, kratke in jasne naslove. Ti so ključ do tega, da prejemnik sploh nadaljuje z branjem.
Še ena izmed napak, ki vas lahko stane prodaje, je v lektorsko nepopolnih besedilih. Pred pošiljanjem tako večkrat preverite vsebino in se prepričajte, da je slovnično pravilna. Če ne zaupate popolnoma v svoje sposobnosti, besedilo pošljite v lektorski pregled.