4 napake, ki "kradejo" oglaševalski denar na Facebook
Oglaševanje na Facebooku je postalo precej pomemben in dober oglaševalski kanal. Žal pa se zadeve na tem priljubljenem socialnem omrežju spreminjajo iz tedna v teden. Tako smo pogosto priča novi politiki podjetja, spremembam pravilnikov, drugačnemu upravljanju z oglasi, vse to pa na koncu pripelje do izgube našega časa in denarja.
1. Izdelajte strategijo oglaševanja
Ena večjih napak podjetij, ki želijo oglaševati na Facebooku, je, da se zaženejo v oglaševanje brez vsake strategije. Postavijo osnovno kampanjo, naredijo oglas in opazujejo, kako se porabljajo sredstva. Za začetek dobro razmislite, kaj želite doseči z oglaševanjem na Facebooku. Kdo so vaše potencialne stranke in kako boste do njih prišli.
Zelo pomembno je, da se na najprej odločite, ali želite več obiska svoje spletne strani, ali želite doseči prodajo na spletni strani ali pa več všečkov Facebook strani. Če gre za oglaševanje npr. spletne trgovine, boste zagotovo želeli vedeti, kateri oglas je dosegel največ konverzij in koliko denarja ste porabili za določeno število koverzij.
2. Največja napaka – ne sledite konverzijam
Facebook v namen sledenja uporabnikom na vaši spletni strani uporablja Pixel kodo. To je koda, ki jo kreiramo v Facebook oglaševalskem računu in jo umestimo v »header« spletne strani, kjer želimo slediti uporabniku. Seveda imamo tako na voljo tudi podrobno analitiko, s katero si pomagamo izboljšati končni rezultat.
Ustvarjanje in nameščanje Pixel kode je dokaj enostavno, saj je potrebno le slediti korakom, ki nam jih posreduje Facebook. V primeru, da se to izkaže za prezahtevno, zadevo raje prepustite strokovnjaku. Če pri oglaševanju zgoraj opisane Pixel kode ne uporabljate, lahko pričakujete le precej nezadovoljstva z oglaševanjem. Oglaševanje preko Facebooka »na slepo« se namreč lahko izkaže za pravo polomijo.
3. Ne pozabite na spremljanje statistik
Ena večjih napak pri oglaševanju na Facebooku je tudi neuporaba analitičnih podatkov, pridobljenih v oglaševalski akciji. Oglaševanje na Facebooku je precej bolj nestabilno od tistega na Googlu. Če ne boste spremljali analitike, se vam bo kaj hitro zgodilo, da bo šel vaš oglaševalski denar v nič.
Ne imejte nerealnih pričakovanj o tem, kako zelo veliko boste prodali. Zelo pomembno je tudi, da spremljajte ROI. Računajte sproti, ali z oglaševanjem ustvarjate dobiček ali izgubo in kolikšna je razlika. Spreminjajte svoj budget, dokler ne najdete optimalne številke.
4. Testirajte različne oglase
Nikar se v oglaševanje ne zapodite z enim »najboljšim« oglasom, za katerega menite, da vam bo domov nosil suho zlato. Ta način oglaševanja je lahko precej poguben, če nimate izjemne sreče in »zadenete« po sreči. Ustvarite vsaj 3 oglase za isti izdelek, uporabite različne nagovore, opise in fotografije.
Presenečeni boste nad raznolikimi rezultati in šele takrat boste zares vedeli, kaj najbolje deluje v vašem primeru. Ko boste izmed vseh oglasov pridobili najboljše, boste zlahka dvignili svojo prodajo.
Oglaševanje na Facebooku je v zadnjem času močno preraslo vse prejšnje okvirje. Postalo je precej kompleksno, kar pa je za oglaševalca vedno dobro. Potrebno si je le vzeti čas in izkoristiti vsa orodja, ki so pri tem na voljo. Bodite previdni pri izbiri grafik, preberite si Facebookove smernice in upoštevajte nasvete strokovnjakov, ki te reči že obvladajo.
Če se vam bo zdelo, da jim niste kos, vsekakor oglaševanje prepustite njim. Vložek v njihovo delo in znanje je hitro lahko manjši kot izguba, ki jo boste pridelali z zgrešenimi oglaševalskimi akcijami.