Email marketing za mobilne naprave

Kako email marketing optimizirati za mobilne naprave?

Če večinoma prebirate o tem, da morajo biti vse spletne strani v današnjih časih optimizirane za prikazovanje na mobilnih napravah, pa obstajajo te potrebe tudi na drugih področjih digitalnega delovanja. Vsekakor sem sodi email marketing, saj je znano, da več kot polovica uporabnikov spletno pošto odpira na mobilnih napravah.

Kar pomislite, kolikokrat sami preverite e-poštni nabiralnik na svojem telefonu. Če prejeto sporočilo na pametni napravi ne bo prikazano na pregleden in prijazen način, ga bo uporabnik verjetno hitro preskočil ali celo izbrisal. Zato je še kako pomembno, da se v ta del marketinga vloži nekaj več truda.

Preglednost na prvem mestu

Ko boste sestavljali sporočilo za naslednjo oglaševalsko akcijo s pomočjo email marketinga, imejte v mislih prejemnika, ki bo takšno sporočilo odprl na telefonu. Zaslon je manjši kot računalniški monitor, prikazovanje pa se lahko izvede tudi kje zunaj, kjer je svetloba moteč faktor.

Uporabite prave fonte, ki bodo ustrezno veliki, ter skrajšajte naslove, ki naj bodo jasni in dobro čitljivi. Da bi ohranili zanimanje prejemnika, morate misliti tudi na dolžino besedila. Večina nas na mobilnem telefonu ne želi prebirati daljših tekstov, saj fokus na ta način hitro upade.

Povezave vdelajte v grafične elemente

Če je ob prebiranju sporočila na računalniku precej jasno, da je v tekstu neka povezava, na katero naj bi kliknili, pa je to na zaslonu mobilnega telefona precej manj opazno. Hkrati pa tudi debelina prsta, s katerim klikamo po njem, ni najbolj primerna za tovrstno interakcijo.

Newsletter na telefonu
Newsletter primarno prilagodite prikazu na telefonu.

Raje si omislite privlačne grafične elemente, kot so fotografije s CTA (Call To Action) pozivom ali pa v ta namen v sporočilo umestite poseben gumb. Pri tem bodite pozorni tudi na to, da tovrstne povezave ne bodo preblizu ostali vsebini ali drugim klikabilnim elementom.

Uporabite ustrezno orodje

Email marketing že dolgo ni več opravilo, s katerim bi opravili »na roke«. Torej spisali vsebino neposredno v sam administracijski vmesnik, dodali kakšno sliko in poslali na več naslovov. Za kakšna manjša podjetja morda to pride v poštev pri pošiljanju novoletne čestitke.

Za resen email marketing pa bo bolje uporabiti eno izmed spletnih orodij, kar vam bo prihranilo kopico težav. Nekatera so ob določenih pogojih brezplačna, spet druga plačljiva. A email marketing je zares preveč pomemben del vsakega podjetja, da bi pri njem skoparili.

Ko omenjamo orodja za email marketing, dodajmo, da ima seveda večina njih, če ne kar vsa, optimizacijo za mobilne naprave v malem prstu. Gre namreč za eno izmed osnov, zato si vam s tem ne bo potrebno več beliti glave.

Preverite pravilnost prikaza e-sporočila

Niso vsi ponudniki e-poštnih storitev enaki, zato morate za ta del poskrbeti sami. Preverite, kako je vaše sporočilo videti na različnih napravah. Na računalniku, tablici in pametnem telefonu. Prav tako skušajte za ta test uporabiti karseda veliko število naprav različnih proizvajalcev.

In ne le naprav. Postavitev sporočila preverite tudi v različnih e-poštnih odjemalcih, saj ni rečeno, da bodo povsod prikazana enako. Preverite prikaz v odjemalcih Gmail, Outlook, Thunderbird in v spletni pošti Webmail (npr. Roundcube).

Za konec pa naj dodamo še, da je tehnični del email marketinga vsaj toliko pomemben kot vsebinski, zato tu ne gre iskati bližnjic in upati na najboljše.