Remarketing

Kaj je remarketing in kako deluje?

Remarketing je v mnogo podjetjih še vedno podcenjen in tako nudi prednost konkurenci, ki ga uporablja. V poštev pride v spletnih oglaševalskih akcijah, na primer pri uporabi oglaševalske platforme Google ali Facebook. Za Google remarketing je potrebno v kodo naše spletne strani vstaviti delček HTML kode, pri Facebook remarketingu pa gre za JavaScript kodo, ki jo imenujemo »Facebook pixel«.

In kaj sploh je remarketing?

Skušajmo poenostaviti. Vsi smo v nekem trenutku kupci, a do nakupa pridemo preko poizvedovanja. Ker smo ljudje nagnjeni k dejstvu, da želimo dobro kupčijo, kupiti najboljšo robo po najnižji ceni, se pred nakupom precej informiramo. Hodimo iz trgovine v trgovino, pregledujemo kataloge, se pogovarjamo s prijatelji in primerjamo cene.

Enako je z našimi strankami na spletu. Če imamo v lasti spletno trgovino, preko katere ponujamo dodatke za mobilne telefone, smo zanimivi potencialnim ljudem, ki to kupujejo. Preden se ti odločijo za nakup, denimo ovitka za telefon, bodo preverili vse spletne trgovine, kar jih bodo našli, in se po pridobljenih informacijah odločili za najugodnejšo ponudbo.

Remarketing je izjemno učinkovit način oglaševanja, pri katerem se naši oglasi prikazujejo ljudem, ki so v preteklosti že obiskali našo spletno stran ali trgovino. Tako jih ponovno spomnimo na našo ponudbo in si povečamo možnosti, da bodo nakup opravili ravno pri nas.

Zakaj vlagati v remarketing, saj bo stranka prišla sama nazaj?

Zato ker ljudje dandanes živimo v svetu, kjer se vse počne hitro, kjer nam ni potrebno več poznati vseh telefonskih številk na pamet (saj imamo vse shranjene na mobilnem telefonu), svoj spomin v glavi uporabljamo za druge reči in ne za to, da bi si zapomnili, katera spletna mesta vse smo obiskali. Zgodi se, da se ne spomnimo, kje smo videli najboljšo ponudbo. Morda smo jo zagledali kak teden nazaj in nanjo pozabili. A še vedno smo v fazi, ko postajamo kupec nekomu.

In zakaj ne kupec v naši spletni trgovini?

Z remarketingom ljudi opomnimo, da so že bili pri nas. Denimo z oglasom v iskalniku Google in podobno vsebino, ki jih je nekoč že pritegnila, a jih tokrat nagovori na nekoliko drugačen način. Kaj pa, če na primer takšnega obiskovalca zdaj nagovorimo s pozivom »Samo danes izjemen 25-odstoten popust na …!«? Hm, ni slabo, ne? Osebi, ki se odloča za nakup izdelka, kakršnega ponujate tudi sami, ste pravkar dostavili informacijo, ki je enostavno ne bo mogla spregledati.

Super! Pa lahko enako naredimo tudi na socialnih omrežjih?

V primerjavi z oglaševanjem na Googlu je oglaševanje na Facebooku malce drugačno. Na Googlu lahko stranko targetiramo z uporabo izbranih ključnih besed in na ta način poskrbimo, da se oglas prikaže, ko stranka poizveduje v tej smeri. Še bolj uporabna je uporaba tekstovnih, slikovnih ali video oglasov, ki ljudi zasledujejo praktično povsod po spletu.

Podobno tudi pri Facebook oglaševanju uporabljamo pixel kodo za sledenje uporabnika, ki je že obiskal našo spletno stran. Ko se mu naslednjič prikaže oglas, to ne bo zato, ker bi na spletu iskal nekaj v zvezi z našim izdelkom, pač pa zato, ker je nekoč že brskal po naši spletni strani in nam je zato zanimiv.

Zavedati se je treba, da lahko takšno oglaševanje stane precej več kot denimo tisto na Googlu. Je pa s stališča »brandinga« našega podjetja zagotovo zanimivo. Prav tako v primeru, ko želimo na svojo stran pridobiti redne kupce ali obiskovalce, ki so ključni za naše poslovanje. Vse odvisno od modela posla, s katerim se ukvarjamo.

Remarketing se vsekakor splača!