Osnove spletnega oglaševanja

4 osnove učinkovitega spletnega oglaševanja

Spletno oglaševanje je že nekaj let praktično nujno, če želimo uspeti v kateremkoli poslu, s katerim se ukvarjamo. Na splet se je preselilo pravzaprav vse, od informacij in izvajanja določenih storitev do prodaje. Enako seveda velja tudi za samo promocijo storitev ali izdelkov.

Je pa oglaševanje na spletu postala prava mala znanost, ki se ji je potrebno posvetiti in se je lotiti z vso predanostjo. Če želimo biti pri tem uspešni, potem vsekakor ne pride v poštev samo zakup oglasa in čakanje na prodajo. Tokrat smo za vas pripravili 4 osnove učinkovitega spletnega oglaševanja.

1. Analitika in prilagajanje

Prvi korak spletnega oglaševanja naj bo analitika trga, vaših potencialnih strank in konkurence. Šele takrat, ko boste vedeli, kaj točno vaše stranke iščejo na spletu, oziroma bolje rečeno, kako iščejo, da pridejo do storitev, ki jih ponujate sami, boste lahko uspešni v spletnem oglaševanju.

Ko je to enkrat zagnano, je potrebno ves čas budno analizirati podatke, ki se stekajo v vašo bazo: kako učinkoviti so določeni oglasi, ključne besede, ali privabljate prave ljudi in kako verjetno je, da se bodo odločili za nakup. Oglaševanje je potrebno po potrebi tudi prilagajati in razmisliti, ali ste naredili prav vse, kar je v vaših močeh.

2. Spletna optimizacija

Dobra spletna optimizacija strani ali trgovine je ključ do uspešnega spletnega oglaševanja. Če boste denimo oglaševali na Googlu, bo prav ta del močno vplival na ceno oglaševanja. Google oceni kvaliteto posamezne pristajalne strani na določeno ključno besedo, in v kolikor je ta ocena visoka, vas bo oglaševanje precej manj stalo, kot bi vas sicer.

Prav tako bo vaša oglaševalska akcija precej uspešnejša, če bo spletna stran optimizirana tako tehnično kot glede uporabniške izkušnje. Da bi bil denar, vložen v spletno oglaševanje, dobro porabljen, boste morali imeti dovolj konverzij. Te pa bodo višje, če bo kupec na strani dobil, kar je videl v samem oglasu.

3. Testiranje kanalov in kampanj

Splet je postal ogromen bazen podatkov, ki privablja ljudi z vseh vetrov. Če boste spletno oglaševanje zgolj zagnali na katerem od spletnih portalov ali denimo na Googlu, ne boste izkoristili celotnega potenciala, ki vam ga spletno oglaševanje ponuja. Predhodno morate dobro analizirati profil vaših kupcev.

Denimo po spolu, starosti, od kod prihajajo in podobno. Potem pa morate poiskati ustrezen kanal, na katerem boste najlažje prišli do njih. Na več kanalih boste prisotni, večji bo odziv. Prav tako pa boste prišli do večje količine podatkov, ki vam bodo povedali, kaj se izplača in kaj ne, s čimer boste lahko optimizirali svojo spletno kampanjo.

Pomembno je tudi, da ne oglašujete zgolj z eno kreativo ali enim in istim tekstovnim oglasom. Pripravite vsaj dve različici in testirajte, katera se bolje obnese. Slabšo izklopite in na ta način povečajte prodajo glede na vložek v samo oglaševanje.

4. Prilagojeno oglaševanje in remarketing

Ni vseeno, ali prodajate žensko garderobo, belo tehniko ali tehnološke igračke. Ljudje se razlikujemo in potrebujemo različne nagovore, ki nas bodo pritegnili. Tako bo oglas za moške, ki iščejo športno opremo, povsem drugačen od tistega, ki bo nagovarjal ženske, naj si ogledajo zadnjo kolekcijo torbic.

Poskrbite tudi za to, da bodo ljudje, ki so enkrat že bili v vaši trgovini, za vašo ponudbo še kdaj izvedeli. In to kar najhitreje. Morda ob prvem obisku niso ničesar kupili, a to še ne pomeni, da jih ne zanima. Z remarketingom jim boste preko določenega spletnega kanala ponovno stopili pred oči in jih takrat morda prepričali s kakšno akcijo ali dodatnim popustom.

Spletno oglaševanje je v zadnjem času postalo pravo bojišče, kjer podjetja tekmujejo med seboj za pozornost in naklonjenost svojih strank. Ker smo ljudje postali zelo zahtevni in tudi nekoliko razvajeni, ponudbe pa je več kot kdajkoli prej, je jasno, da je potrebno biti boljši od ostalih.

Morda se sliši enostavno, a vsekakor ni. Če boste želeli biti boljši, boste morali veliko svojega časa in znanja nameniti analizi trga, konkurence in možnostim spletnega oglaševanja, ki so na voljo. Tu je vsemogočni in vsem dostopni Google, tu so socialna omrežja, na katerih preživimo tako veliko časa, pa spletne strani s takšno in drugačno vsebino, e-poštni marketing in seveda SEO, ki je na koncu izjemno pomemben za uspešnost samega oglaševanja.