Zakaj oglaševati na Instagramu?
Oglaševanje se je v zadnjih letih povzpelo na popolnoma novo raven, saj je z razcvetom različnih digitalnih mest in aplikacij trg postal precej večji in lažje dosegljiv. Tako danes oglašujemo na Googlu, pogosto pa tudi na Facebooku in Instagramu.
A zakaj oglaševati prav na Instagramu, da bi dobili kar najboljši odziv na svojo promocijo? Tako kot vsi drugi kanali je tudi Instagram nekoliko poseben. Gre za socialno omrežje, katerega prioriteta so lepe fotografije, opremljene s kratkimi opisi in ključniki, ki nam omogočijo, da pridemo do določene vrste vsebin.
Skoraj milijarda uporabnikov
Ko govorimo o Instagramu, je potrebno dodati, da gre za hčerinsko podjetje velikana Facebook. Obe platformi sta v resnici močno povezani, kar pa pomeni, da lahko tudi samo oglaševanje prilagodimo temu, da se odvija na eni od platform ali pa kar na obeh hkrati.
Ker je na Instagramu zares ogromno uporabnikov, je seveda povsem logična odločitev, da se tam izvede promocija. A vendarle ne kakršnakoli. Pred pričetkom oglasne kampanje je potrebno dodobra razmisliti, koga ciljamo in kako priti do določene skupine uporabnikov.
Na Instagramu so mlajši uporabniki
Znano je, da je Facebook postal nekakšno socialno stičišče »dinozavrov«. Malce v šali, seveda, a dejstvo je, da to priljubljeno omrežje večinoma uporabljajo starejši od 28 let. Najstarejši uporabniki so babice in dedki, zato je jasno, zakaj je mladina po tihem ušla drugam.
Če želimo z oglasno kampanjo najti mlajše od 35 let, potem je Instagram zagotovo omrežje, ki ga ne gre spregledati. Kar dve tretjini mlajših od 35 let se namreč zadržuje tam. Ker pa gre za specifično socialno platformo, ki deluje v principu kot ogromen svetovni foto album, je jasno, da morajo v to smer iti tudi oglasi.
Kdo je torej uporabnik Instagrama?
Zanimivo, da boste na tej priljubljeni aplikaciji našli do pol milijona Slovenk in Slovencev, pa dodajmo, da v večini žensk, ki niso starejše od 30 let. To seveda pomeni, da bodo z oglasi na Instagramu v polno zadeli oglaševalci, ki bodo iskali to skupino uporabnikov.
Ker gre v principu za enako oglaševalsko platformo kot pri Facebooku, je jasno, da boste ob oglaševanju deležni številnih statistik, pa tudi orodij, kako poiskati ciljno publiko. Prav tako vam bo Instagram omogočil več stika z vašimi sledilci, za kar pa boste morali poskrbeti s čim boljšo idejo in kreativo.
Kako oglaševati na Instagramu?
Tako kot velja za Facebook oglaševanje, lahko tudi na Instagramu oglašujete sami. Potrebnega bo nekaj prostega časa in volje do učenja, sicer pa bi moralo biti dokaj enostavno. Seveda pa vam v primeru, da si želite naprednejšega oglaševanja, več statistik in analize, priporočamo, da si v ta namen omislite katero od oglaševalskih agencij.
Te namreč poskrbijo tako za pregled konkurence in stanja na trgu kot tudi poiščejo prave filtre, ki bodo določili, komu se bodo vaši oglasi prikazovali. Ne želite si prikazovanja osebam, ki jih vaš izdelek definitivno ne bo zanimal. Bolj natančno je ciljanje, cenejše bo za vas oglaševanje. Seveda pa lahko gradite tudi na znamki podjetja in prepoznavnosti.
Oglašujte s pomočjo vplivnežev
Zagotovo ste že slišali za tako imenovane spletne vplivneže, ki blestijo z visokim številom sledilcev in se na dnevni bazi ukvarjajo z njimi ter zbirajo všečke. Tega seveda ne počnejo brezplačno, saj so jim nekatera podjetja in sponzorji pripravljeni plačati visoke zneske za objavo njihovih izdelkov.
Zato razmislite tudi o tej možnosti, ki vam da lahko na koncu izjemno dobre rezultate. Še najboljši bodo v primeru, da se boste z vplivnežem ali vplivnico dogovorili za recenzijo izdelka in priporočilo. Takšnega vplivneža lahko plačate ali pa mu po dogovoru ponudite brezplačno koriščenje vaših storitev.