Email marketing

4 triki za učinkovit email marketing

Vsa podjetja so ves čas na preži za najboljšimi prodajnimi kanali. Ne gre zgolj za marketing in število ljudi, katerim bomo prikazali svoj oglas. Gre za prodajni kanal, ki dokazano prinaša zaslužek. In neizpodbitno dejstvo je, da email marketing deluje.

Čeprav bi vam kdo želel dopovedati, da temu ni tako in da je ta veja oglaševanja in prodaje mrtva, se moti, da bi se težko bolj. Email marketing je še vedno eno najboljših orodij za povečanje prodaje, a tega se je potrebno lotiti na ustrezen način. Zgolj obsežna baza e-naslovov in kak stavek s sliko pač ne bo dovolj. Tokrat vam bomo zaupali 4 trike za učinkovit email marketing.

1. Pišite naslove, ki prodajajo

Nekaj zagotovo drži. Če je naslov email sporočila nezanimiv, ne pove bistva ali pa je videti kot le še eden izmed mnogih, potem ne morete pričakovati, da bo kdo takšno sporočilo odprl. In prav na tej točki lahko izgubite vse. Praktično celotna akcija sloni na tem, ali bo prejemnik sporočilo odprl ali ne.

Torej, naslov emaila je izjemno pomemben. Ampak, kakšen naj bo? Poizkusite biti kratki, a kljub temu povedati, kaj lahko v sporočilu pričakuje. Ponudite mu rešitev za njegove težave. Namignite na to, da ga v sporočilu čaka darilo. Morda skušajte biti malce duhoviti, če gre seveda za vsebino, pri kateri je to mogoče. A pozor, ne jemljemo humorja vsi ljudje na enak način.

Vsekakor pa skušajte naslov personalizirati. To lahko storite tako, da v orodju za pošiljanje spletne pošte, kot je denimo Mailchimp, uporabite ustrezno kodo, ki bo v naslov sporočila vnesla prejemnikovo ime. Osebni nagovor je vedno prednost pri tovrstnem marketingu.

2. Organizirajte bazo prejemnikov e-pošte

Imate obsežno bazo prejemnikov vaših email sporočil? Super, ampak ali dovolj dobro poznate svoje stranke oziroma naročnike na e-pošto? Če se sprašujete, kako bi lahko bolje uredili svojo bazo, imamo za vas nekaj dobrih nasvetov.

Ločite naslovnike po spolu, uredite tabele s podatki in v ustrezna polja zapišite imena in priimke. Odvisno od tega, katere podatke ste pri vpisu na seznam pridobili, uredite tudi ostalo. Če imate spletno trgovino, potem dobro veste, kaj so te osebe pri vas že kupovale. Kaj so si morda zgolj ogledale, pa še niso opravile nakupa.

Vse to vas bo na koncu pripeljalo do precej bolj učinkovitih email kampanj. Tuji strokovnjaki za email marketing poročajo, da ima poslana e-pošta s tako organiziranimi bazami podatkov celo 14 % in več boljše številke pri odpiranju sporočil.

3. Testirajte

Morda ste naredili vse, kar je bilo v vaših močeh, napisali super naslov in pripravili zares mikavno vsebino sporočila, a vse skupaj nekako ni prineslo želenih rezultatov. Morda sploh ni bilo nič narobe s samo vsebino. In kako to lažje preveriti, kot morda malce dodelati in poslati še enkrat nekoliko kasneje.

Tokrat morda na kak drug dan ob drugi uri. Samo za primer povejmo, pošiljanje emaila v petek popoldne bo imelo verjetno precej slabe rezultate. Ljudje komaj čakajo petek popoldne, ker to pomeni konec delovnega tedna in sproščujoč vikend. Ne bodo pa takrat svojega časa namenjali branju oglasnih sporočil.

Po drugi strani se bo do ponedeljka njihov e-poštni predal precej napolnil z različnimi sporočili, katerih posledično ne bodo niti pogledali. Torej, testirajte in ugotovite kdaj so tiste »sladke ure« za vaše stranke in kateri naslovi delujejo najbolje.

4. Postanite pravi “copywriter”

Copywriter je oseba, ki obvlada pisanje prodajnih pisem. Bistvo tega pisanja tiči v tem, da se pisec poglobi v razmišljanje prejemnika in mu skuša na zanimiv in kratek način predstaviti rešitev za njegov problem. Morda celo problem, za katerega ne ve, da ga ima.

Čar dobrega prodajnega pisma je v tem, da bralca vznemiri, ga ne uspava in mu na pravem mestu ponudi sliko ter ustrezno povezavo do rešitve njegovih težav. Ustvariti je potrebno odličen CTA (Call To Action), ki bo v možganih bralca sprožil alarm.

Tako, sedaj ste zagotovo bolje pripravljeni na naslednjo oglasno kampanjo. Tokrat bo ta bolj naravna, z odličnim naslovom, ki bo pritegnil še tako nezainteresiranega uporabnika. Zakaj? Zato, ker se mu bo zdelo, da nekdo nagovarja prav njega.

Sporočilo bo prejel ob pravem trenutku in ravno takrat, ko je morda razmišljal o nakupu izdelka, ki mu ga ponujate. V sporočilu bo prepoznal rešitev za svoje težave ali pa zgolj »bombonček« zase in za svoje boljše počutje.