Blog

Dvostopenjska avtentikacija (2FA)

Kako deluje dvostopenjska avtentikacija (2FA)?

Uporaba močne kombinacije znakov pri izbiri gesla je ključnega pomena za zagotovitev varnosti vašega digitalnega življenja. V današnjem spletnem okolju pomembno vlogo igra dvostopenjska avtentikacija (2FA). Kaj natanko to sploh pomeni? Gre za dodatno plast varnosti, ki je nepogrešljiva za tiste, ki želijo še učinkoviteje zaščititi svoj spletni račun. Ta metoda avtentikacije zahteva dve različni

YouTube oglaševanje

YouTube oglaševanje: 6 tipov oglasov

V svetu nenehnih sprememb in rastoče digitalizacije je spletno oglaševanje postalo eden ključnih faktorjev vsakega uspešnega poslovnega podviga. Med številnimi platformami, ki ponujajo priložnost za dosego ciljne publike, izstopa YouTube, kjer si praktično vsak dan ogledujemo takšne in drugačne video posnetke. Vstop v svet vizualnih in zvočnih vsebin, ki jih ta platforma ponuja, je tako

Metrika INP

Metrika INP: Interaction to Next Paint

Danes se večina vsakodnevnih aktivnosti odvija na spletu, od brskanja po novicah do nakupovanja in komuniciranja s prijatelji. Spletni svet je postal nepogrešljiv del našega življenja, zato je ključno, da se spletne strani naložijo hitro in učinkovito. Nič ni hujšega od čakanja na dolgotrajno nalaganje strani, zato so se razvile številne tehnike za izboljšanje hitrosti

Domena .EU

Zakaj je registracija domene .EU odlična ideja?

Ker imamo na voljo zares veliko različnih domenskih končnic, je dobro poznati nekaj razlik, podatkov in dejstev, zaradi katerih bo končna odločitev mnogo lažja. Domena .EU je denimo domena najvišje ravni (ccTLD) Evropske unije, enega največjih trgov na svetu. Domena je postala na voljo leta 2006, že prvi dan pa je bilo registriranih kar milijon

MailerLite

Zakaj za email marketing izbrati MailerLite?

V digitalni dobi, v kateri živimo, se email marketing še vedno izkazuje za nepogrešljivo orodje za poslovni uspeh. Gre za eno najučinkovitejših strategij za vzpostavitev in ohranjanje stika s strankami ter gradnjo močnih poslovnih odnosov. Podjetja izkoriščajo email marketing za promocijo izdelkov in storitev, obveščanje o novostih, zagotavljanje personaliziranih ponudb in vzpostavljanje avtomatiziranih procesov, za

Paket spletnega gostovanja

Kako izbrati primeren paket spletnega gostovanja?

Izbira gostovanja predstavlja enega izmed prvih korakov, ko se odločite za postavitev nove spletne strani. Paket spletnega gostovanja je treba izbrati modro in glede na pričakovane potrebe spletne strani. Koliko prostora boste potrebovali, gre za spletno stran s pričakovanim večjim ali manjšim obiskom, boste imeli več kot zgolj eno spletno stran in podobno. Paketov spletnega

Vohunska programska oprema Pegasus

Kako deluje vohunska programska oprema Pegasus?

Živimo v digitalni dobi, kjer praktično vsak med nami uporablja splet, spletna orodja in aplikacije ter za seboj na nek način pušča digitalne sledi. Za uporabo priročnih in uporabnih spletnih orodij smo se zavestno pripravljeni odreči določeni meri intime in svobode. Pa se tega v resnici zavedamo? Večina med nami se ne sprašuje prav pogosto,

Oglaševanje na LinkedIn

Oglaševanje na LinkedIn: kako začeti?

Za začetek je dobro vedeti, kaj LinkedIn sploh je. To je socialno omrežje, namenjeno predstavitvi posameznika na poslovnem področju. Gre torej za neke vrste življenjepis, reference in trenutno stanje poslovne poti. Na tem omrežju se lahko izpostavijo tudi fizične osebe. Cilj tega bi bil, da s svojim opisom pritegnejo potencialne delodajalce in na ta način

ChatGPT

Kaj je ChatGPT in kako bo vplival na SEO?

Umetna inteligenca (UI) je z velikimi koraki zakorakala v naša življenja, tudi z robotom ChatGPT. Do nedavnega smo jo dojemali zgolj kot del znanstveno-fantastičnih knjig in filmov, danes pa je tu in kaže svoj potencial. Še zdaleč ne vsega tistega, kar smo videli v filmih, v vsakem primeru pa zelo veliko. Videti je, da bo

Tematske domene

Katere so najbolj priljubljene tematske domene?

Večina ljudi ve, kaj so spletne domene, in ve tudi, kaj so domenske končnice. Zagotovo so jasne tudi ločnice med nacionalnimi in generičnimi domenami, saj pri nacionalnih takšna končnica pomeni določeno državo in je jasno, komu je vsebina strani namenjena. Generične so denimo .COM, .NET in podobne, ki so prav tako izjemno priljubljene. Kaj pa