Blog

Paket spletnega gostovanja

Kako izbrati primeren paket spletnega gostovanja?

Izbira gostovanja predstavlja enega izmed prvih korakov, ko se odločite za postavitev nove spletne strani. Paket spletnega gostovanja je treba izbrati modro in glede na pričakovane potrebe spletne strani. Koliko prostora boste potrebovali, gre za spletno stran s pričakovanim večjim ali manjšim obiskom, boste imeli več kot zgolj eno spletno stran in podobno. Paketov spletnega

Vohunska programska oprema Pegasus

Kako deluje vohunska programska oprema Pegasus?

Živimo v digitalni dobi, kjer praktično vsak med nami uporablja splet, spletna orodja in aplikacije ter za seboj na nek način pušča digitalne sledi. Za uporabo priročnih in uporabnih spletnih orodij smo se zavestno pripravljeni odreči določeni meri intime in svobode. Pa se tega v resnici zavedamo? Večina med nami se ne sprašuje prav pogosto,

Oglaševanje na LinkedIn

Oglaševanje na LinkedIn: kako začeti?

Za začetek je dobro vedeti, kaj LinkedIn sploh je. To je socialno omrežje, namenjeno predstavitvi posameznika na poslovnem področju. Gre torej za neke vrste življenjepis, reference in trenutno stanje poslovne poti. Na tem omrežju se lahko izpostavijo tudi fizične osebe. Cilj tega bi bil, da s svojim opisom pritegnejo potencialne delodajalce in na ta način

ChatGPT

Kaj je ChatGPT in kako bo vplival na SEO?

Umetna inteligenca (UI) je z velikimi koraki zakorakala v naša življenja, tudi z robotom ChatGPT. Do nedavnega smo jo dojemali zgolj kot del znanstveno-fantastičnih knjig in filmov, danes pa je tu in kaže svoj potencial. Še zdaleč ne vsega tistega, kar smo videli v filmih, v vsakem primeru pa zelo veliko. Videti je, da bo

Tematske domene

Katere so najbolj priljubljene tematske domene?

Večina ljudi ve, kaj so spletne domene, in ve tudi, kaj so domenske končnice. Zagotovo so jasne tudi ločnice med nacionalnimi in generičnimi domenami, saj pri nacionalnih takšna končnica pomeni določeno državo in je jasno, komu je vsebina strani namenjena. Generične so denimo .COM, .NET in podobne, ki so prav tako izjemno priljubljene. Kaj pa

E-poštni naslovi

Kako do e-poštnih naslovov, če upravljate s spletno trgovino?

Vsak posel je v veliki meri odvisen od ustreznih marketinških aktivnosti, saj sicer kupci nikoli ne bi izvedeli za ponudbo. Čeprav kdo meni drugače, pa je e-poštni marketing še vedno zelo uspešen pri nagovarjanju in prodaji, zato vas bo zanimalo, kako do baze e-poštnih naslovov. Kar tako vsepovprek jih namreč ne gre zbirati. Gre za

Varnostne kopije

Kako pomembne so samodejne varnostne kopije?

Da spletna stran potrebuje kvalitetno gostovanje, verjetno vemo vsi. Kaj pa varnostne kopije? Kdo med nami se v resnici vpraša, kaj gostovanje sploh je in za kaj vse skrbi? Ne gre zgolj za prostor, kjer čepi naša spletna stran ali trgovina ter čaka, da si je kdo zaželi. Paket spletnega gostovanja nudi prostor na strežniku.

Spletne prevare 2022

5 najpogostejših spletnih prevar (2022)

Splet je postal naše drugo življenje in okolje, v katerem preživimo veliko časa. Morda se kdo tega niti ne zaveda, saj ne gre zgolj za brskanje po spletnih straneh. S spletom smo povezani ves čas prek pametnih telefonov, ko igramo igre ali pregledujemo socialna omrežja. Nepridipravi poznajo vse mogoče kanale in ukane, zato ne čudi

Facebook Lookalike Audiences

Facebook in Lookalike Audiences (podobna občinstva)

Podobna občinstva (ang. Lookalike Audiences) predstavljajo način, s katerim lahko oglasi dosežejo nove ljudi, ki jih bo verjetno zanimalo naše podjetje, saj imajo podobne lastnosti kot že obstoječi profili, ki se nahajajo v naši bazi. Podobna ciljna skupina uporablja obstoječo ciljno skupino po meri, ki jo izberemo za svojo izvorno ciljno skupino. Za ustvarjanje podobnega

Segmentacija prejemnikov e-poštnih sporočil

Segmentacija prejemnikov e-poštnih sporočil: kako začeti?

Pošiljanje reklamnih e-poštnih sporočil še zdaleč ni utonilo v pozabo. Še vedno velja za izjemno močno marketinško orodje, ki prinaša zelo dobre rezultate. Seveda v primeru, da je pravilno zastavljeno in uporabljeno, vse skupaj pa se prične pri segmentaciji prejemnikov teh sporočil. Ni vseeno, komu pošljemo sporočilo z določeno vsebino. Segmentacija prejemnikov se razdeli na