Blog

Osnove WordPress varnosti

7 osnov WordPress varnosti

Danes je že vsakomur jasno, da za postavitev spletne strani ne potrebuje več veliko denarja ali znanja s področja programiranja in oblikovanja. Ta del zelo učinkovito rešuje ena najbolj popularnih platform za izdelavo spletnih strani na svetu, WordPress! A čeprav je na prvi pogled vse skupaj videti zares mamljivo, skoraj sanjsko, pa se je potrebno

Email marketing

4 triki za učinkovit email marketing

Vsa podjetja so ves čas na preži za najboljšimi prodajnimi kanali. Ne gre zgolj za marketing in število ljudi, katerim bomo prikazali svoj oglas. Gre za prodajni kanal, ki dokazano prinaša zaslužek. In neizpodbitno dejstvo je, da email marketing deluje. Čeprav bi vam kdo želel dopovedati, da temu ni tako in da je ta veja

Reseller gostovanje

Zakaj se odločiti za reseller gostovanje?

Imate spletno agencijo, v kateri izdelujete spletne strani? Zakaj ne bi ob tem strankam ponudili še ustreznega paketa gostovanja? Reseller gostovanje, ki ga zakupite pri ponudniku gostovanja, je vrsta storitve, pri kateri pridobite kar nekaj dodatnih opcij za izboljšanje svojega poslovanja. Že res, da lahko tudi s katerim drugim paketom pridete do gostovanja neomejenega števila

Varnost na spletu

5 nasvetov za varnost na spletu

Da je splet postal del nas in našega vsakdana, je jasno. Kot tudi to, da so se tja preselila številna podjetja, trgovine, osebni blogi in informacije vseh vrst. Skratka … vse, kar nas zanima, se najde na spletu. Žal pa enako velja tudi za tiste manj zaželene reči, kot so virusi in spletni kriminalci. Ti

Email kampanja

Kako pripraviti učinkovito email kampanjo?

Ker je promocija preko e-poštnih sporočil še vedno izjemno pomembna, je vsekakor dobrodošlo za podjetje, da se je lotite na pravi način. Ni najpomembneje imeti v bazi veliko email naslovov. Bolj pomembno je, da so ti pravi, ustrezno zajeti in tudi obdelani. Nekaj več o vsem tem bomo zapisali v nadaljevanju, dodajmo pa še, da

Facebook oglaševanje

Facebook oglaševanje: slike ali video?

Oglaševanje je že zdavnaj preraslo oglase v tisku in preproste oglasne pasice na spletnih straneh. Seveda se še vedno oglašuje tudi tako, a ogromen del oglaševalskega denarja se je v zadnjih letih prelil na socialna omrežja, predvsem na Facebook. Z razlogom, bi lahko zapisali. Na socialnih omrežjih je zares veliko število uporabnikov, ob tem pa

Zemljevid spletnega mesta

Kaj je zemljevid spletnega mesta?

Že samo pojmovanje nam govori, da je zemljevid spletnega mesta zagotovo načrt, kako kaj najti na vaši spletni strani. Če se sprašujete, zakaj je to tako zelo pomembno, povejmo, da načeloma ločimo dve vrsti zemljevidov spletnega mesta. Ena je v obliki HTML, ki je namenjena vašim obiskovalcem, da bi se lažje znašli na vaši spletni

Učinkovit naslov e-sporočila

5 trikov učinkovitega naslova e-sporočila

Ker je pošiljanje e-sporočil na bazo vaših strank oziroma pridobljenih e-naslovov še vedno izjemno učinkovito, je pomembno, da pri tem ne počnete napak. Če boste želeli, da bodo prejemniki vaše e-sporočilo sploh odprli, boste morali poskrbeti za zelo dober naslov. Ni vseeno, kaj napišete v naslov e-sporočila, saj tisti manj zanimivi navadno neposredno romajo v

Google Search Console

Zakaj morate obvezno uporabljati Google Search Console?

Spletno orodje Google Search Console se je nekoč imenovalo Google Webmasters Tools. Gre za Googlovo rešitev, ki je izjemnega pomena za vse lastnike spletnih strani, pa tudi za tiste, ki se ukvarjajo s spletno optimizacijo in oglaševalce. Google Search Console namreč ponuja kopico podatkov kot tudi možnosti vplivanja na to, kaj in kdaj bo Google

Osnove spletnega oglaševanja

4 osnove učinkovitega spletnega oglaševanja

Spletno oglaševanje je že nekaj let praktično nujno, če želimo uspeti v kateremkoli poslu, s katerim se ukvarjamo. Na splet se je preselilo pravzaprav vse, od informacij in izvajanja določenih storitev do prodaje. Enako seveda velja tudi za samo promocijo storitev ali izdelkov. Je pa oglaševanje na spletu postala prava mala znanost, ki se ji

sl_SISlovenian