Zakaj podjetje potrebuje svojo domeno?
Je že tako, da dandanes praktično ne moremo več brez spleta. Internet je postal gonilo tega sveta in v digitalnem svetu se odvija že praktično vse. Na eni strani so uporabniki, ki v želji po najboljših informacijah izdelkih ali zabavi dnevno prebrskajo več deset strani. Na drugi pa podjetja, ki jim vse to nudijo.
Imate tudi vi svoje podjetje in se sprašujete, zakaj bi to potrebovalo svojo domeno? V nadaljevanju vam bomo našteli nekaj razlogov za to, vsekakor pa ni pametna odločitev, da podjetje spletne strani sploh nima.
Vsi smo na spletu
Če želite, da bi vaše podjetje uspešno konkuriralo na trgu, boste morali poskrbeti tudi za ustrezno spletno prisotnost. To pomeni, da boste postavili spletno stran, ki bo govorila o podjetju, storitvah, ali pa kar tržila tisto, kar nudite. Za začetek pa bo seveda potrebno izbrati ustrezno domeno.
Gre za naslov, preko katerega vas bodo vaši bodoči kupci sploh našli. In ni nepomembno, kakšno je ime domene. Navadno je najboljša izbira kar samo ime podjetja. S stališča spletne optimizacije pa morda beseda, ki jo vaši uporabniki večkrat iščejo s pomočjo spletnih iskalnikov.
Brezplačne domene naj ne bodo opcija
Ko govorimo o zasebnem blogu ali podobnem spletnem mestu, potem seveda ni nič kaj takšnega, če ta gostuje na kateri izmed brezplačnih domen, a podjetje vsekakor potrebuje svojo. Najprej zaradi kredibilnosti. Vprašajte se, ali bi vi sami kliknili na spletno stran podjetja, katerega spletni naslov bi kazal neko čudno in dolgo povezavo.
Naslednja stvar pa je vaš brand oziroma blagovna znamka. Če želite, da bi bilo vaše podjetje na trgu uspešno in prepoznavno, si boste želeli nastopiti z unikatno domeno, ki bo takoj dala vedeti, za katero podjetje gre. Tudi pojavnost na vizitkah, letakih in drugih promocijskih materialih bo tako izboljšana.
Potrebujete svojo e-pošto
Lastna domena ima več prednosti. Ena izmed teh je, da lahko nastavite e-poštne predale po lastnih željah. Torej najprej naziv ali zgolj »info«, za znakom @ pa ime vašega podjetja oziroma ime domene. Tudi na ta način bo nastop vašega podjetja precej bolj resen in kredibilen.
Odvisno od paketa gostovanja boste lahko nastavili toliko različnih e-poštnih naslovov, kolikor jih boste želeli. Verjetno boste pošiljali tudi e-poštna sporočila svojim strankam, partnerjem, ali pa pošiljali svojo ponudbo na seznam e-naslovov, ki ga boste sproti zgradili.
Kako sploh izbrati domeno?
Omenili smo že, da je zelo pomembno, da izberemo ustrezno ime domene. Navadno je težava v tem, da je večina najbolj prodornih že zasedenih, a v primeru imena podjetja ne bi smeli imeti težav. Pozorni pa morate biti pri izbiri domenske končnice.
Če bo vaše podjetje poslovalo zgolj v Sloveniji, potem bo verjetno najboljše, če si izberete nacionalno domensko končnico .si ali najbolj splošno uveljavljeno .com. Priporočamo vam sicer, da registrirate kar obe, poleg omenjenih pa še .eu. Prav tako je lahko končnica odvisna od vrste posla ali storitve, s katero se ukvarjate. Končnica .net je denimo v osnovi namenjena računalniškim, spletnim in marketinškim agencijam.
Zagotovite si varno delovanje
Če ste se poigravali z idejo, da bi uporabili katero od brezplačnih domen, vam na srce polagamo, da tega ne storite. Zakaj? V prvi vrsti že zato, ker je strošek domene zares minimalen. Navadno se cene gibljejo okrog 10 € pri najemu za eno leto.
Naslednja stvar pa je varnost oziroma zaščita. Prav nihče vam ne more garantirati, da vaša spletna stran, postavljena na brezplačni domeni, nekega jutra ne bo preprosto izginila. S tem pa bo šel v nič ves vaš trud in prizadevanja, da bi storili nekaj dobrega za svoj posel.
Vsekakor je izbira lastne domene za podjetje edina prava izbira!