Blog

Osnove spletnega oglaševanja

4 osnove učinkovitega spletnega oglaševanja

Spletno oglaševanje je že nekaj let praktično nujno, če želimo uspeti v kateremkoli poslu, s katerim se ukvarjamo. Na splet se je preselilo pravzaprav vse, od informacij in izvajanja določenih storitev do prodaje. Enako seveda velja tudi za samo promocijo storitev ali izdelkov. Je pa oglaševanje na spletu postala prava mala znanost, ki se ji

Napake pri izdelavi spletne strani

5 usodnih napak pri izdelavi spletne strani

Izdelava spletnih strani je v zadnjem času zelo popularna in iskana storitev. Praktično vsa podjetja in ogromno posameznikov se ponaša z lastno spletno stranjo, kjer promovirajo svoje storitve, izdelke ali sami sebe. A od kvalitetne izdelave strani je odvisno, ali jo bo sploh kdo našel in ali bo predala informacije, za katere smo si želeli,

.htaccess v WordPress

WordPress in .htaccess – dobro je vedeti

.htaccess je konfiguracijska datoteka, ki je izjemno uporabna, zato je prav, da jo podrobneje spoznate. Tokrat bomo izpostavili povezavo te datoteke s priljubljeno platformo za postavljanje spletnih strani WordPress. S pomočjo datoteke .htaccess bo vaša spletna stran lahko boljša, hitrejša in tudi bolje zaščitena. Za začetek povejmo, da boste .htaccess datoteko našli s pomočjo nadzorne

Optimizacija slik

Optimizacija slik – vse, kar morate vedeti

Ko govorimo o spletni optimizaciji, pohitritvi nalaganja spletne strani in boljših pozicijah v iskalnikih, je izrednega pomena, da se zavedamo, kako pomembna je optimizacija slik. Če prvič slišite za tovrstno optimizacijo, vam bo po koncu branja tega članka marsikaj precej bolj jasno. Na tem mestu povejmo, da so prevelike slike navadno povsem nepotrebne za spletne

Email marketing - napake

7 najpogostejših napak email marketinga

Email marketing je še vedno eno najmočnejših promocijskih orodij na trgu. Če je baza prejemnikov močna in skrbno kategorizirana, je vsekakor potrebno in vredno delati z njo. Spletni trgovci se še posebej dobro zavedajo, kako veliko jim lahko prinese email marketing. Po drugi strani pa se zavedajo tudi tega, kako veliko jim lahko odnese, če

Ponudnik spletnega gostovanja

Kako izbrati pravega ponudnika gostovanja?

Vsi, ki se enkrat znajdemo pred izzivom svoje prve spletne strani, se moramo v začetnih korakih soočiti z vprašanji na temo izbire domene in ponudnika gostovanja. Laično bi pomislili, da gremo pač k tistemu, ki je najcenejši. Pa je to res edini in pravi pogoj? Cena je seveda pomembna, tako kot še marsikaj drugega. Niso

Spletni imenik

Je vpisovanje strani v spletne imenike še smiselno?

Lahko bi zapisali: »Bilo je nekoč.« Začelo se je tako, da je bil prvi korak po postavitvi spletne strani vedno vpis v spletne imenike. S pomočjo le-teh so naše strani ljudje nato sploh našli. Na ta način smo kasneje dobili tudi zunanje povezave in iskalniki so preko njih izvedeli, da naša spletna stran obstaja. Obiskali

Google Ads napake

3 pogoste napake oglaševanja v Google Ads iskalnem omrežju

Oglaševanje v spletnem iskalniku Googlu je postalo dostopno vsem. Tako lahko praktično vsakdo z nekaj malega znanja vzpostavi oglaševalsko kampanjo v oglaševalskem sistemu Google Ads (prej AdWords). Orodje za kreiranje oglasov nas vodi iz koraka v korak, napišemo naslov, vsebino oglasa, dodamo povezavo, določimo znesek, ki ga želimo porabiti za oglaševanje in že štejemo denarce

Varno geslo

5 nasvetov za izbiro 99,99 % varnega gesla

Vsako leto se na spletu zgodi na milijone vdorov v spletne strani, pošto in druge spletne lokacije. Ljudje se neradi odločamo za zapletena in dolga gesla, saj si jih ne zapomnimo, a prav na to računajo tudi nepridipravi. Razne škodljive programske kode preiskujejo spletna mesta in ugibajo morebitna gesla, ki jih uporabljamo za dostop. 123abc,

Facebook oglaševanje - napake

4 napake, ki “kradejo” oglaševalski denar na Facebook

Oglaševanje na Facebooku je postalo precej pomemben in dober oglaševalski kanal. Žal pa se zadeve na tem priljubljenem socialnem omrežju spreminjajo iz tedna v teden. Tako smo pogosto priča novi politiki podjetja, spremembam pravilnikov, drugačnemu upravljanju z oglasi, vse to pa na koncu pripelje do izgube našega časa in denarja. 1. Izdelajte strategijo oglaševanja Ena